پارسا پیروزفر و باران کوثری در فیلم سینمایی بی حسی موضعی

پارسا پیروزفر در کنار باران کوثری در فیلم سینمایی جدید به نام بی حسی موضعی به ایفای نقش پرداختند پارسا پیروزفر یکی از بازیگران خوب تلویزیون در دهه شصت بود که در سریال هایی مانند در قلب من با مرحوم حسن جوهرچی همبازی بود او چند سال است که کم کار شده است ولی تصمیم گرفته است در جدیدترین فیلم باران کوثری نقش اول را بازی نمایید در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس پارسا پیروزفر در کنار باران کوثری در پاییز 97   را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

باران کوثری
پارسا پیروزفر در کنار باران کوثری

عکس باران کوثری در بی حسی موضعی

فیلمبرداری فیلم سینمایی «بی‌حسی موضعی» به کارگردانی حسین مهکام از روز چهارشنبه در تهران آغاز شد و حسن معجونی و حبیب رضایی نخستین بازیگرانی بودند که جلو دوربین رفتند.

حتما بخوانید  مست عشق چه فیلمی است؟

حسن معجونی، پارسا پیروزفر، باران کوثری، سهیل مستجابیان و حبیب رضایی، بازیگران اصلی «بی‌حسی موضعی» به کارگردانی حسین مهکام شدند.

پارسا پیروزفر در کنار باران کوثری
پارسا پیروزفر در کنار باران کوثری

حبیب رضایی پس از سال‌ها حضور در سینما به عنوان بازیگر، برای نخستین‌بار تهیه‌کنندگی یک فیلم سینمایی را برعهده گرفته است. همچنین محمدصادق رنجکشان به عنوان سرمایه‌گذار و مجری طرح در این پروژه سینمایی حضور دارد.

 

عوامل فیلم سینمایی بی حسی موضعی

پارسا پیروزفر در کنار باران کوثری
باران کوثری، حسن معجونی و پارسا پیروزفر در بی‌حسی موضعی

«بی‌حسی موضعی» که قصه‌اش در یک شب تا صبح می‌گذرد برای نمایش در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود و مراحل فنی فیلم همزمان در حال انجام است.

 

خبر آنلاین

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 10 =