سفر آیت الله جنتی در زمان قدیم به اروپا

آیت الله جنتی در یکی از شهرهای اروپایی در حال گردش و پیاده روی می باشد این عکس ها مطلعق به زمان قدیم می باشد و کمتر کسی این تصاویر را دیده اند آیت الله جنتی عضو فقها و دبیر شورای نگهبان در ایران می باشند ایشان متولد 1305 در لادان به دنیا آمده است و همسر ایشان در سال 1394 دار فانی را وداع گفت در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس های کمیاب آیت الله جنتی در یکی از شهرهای اروپایی را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

عکس های کمیاب آیت الله جنتی
عکس های کمیاب آیت الله جنتی

آیت الله جنتی در اروپا

– سال ۱۹۹۲ میلادی (۱۳۷۱شمسی) آیت الله احمد جنتی به عنوان نماینده رهبری در حوزه بالکان در سفر به بوسنی و کرواسی، ضمن بازدید از اردوگاه آوارگان جنگ بوسنی با رهبر مسیحیان کاتولیک کرواسی و سایر مقامات بلندپایه طرف های جنگ، دیدار کرد.

 

سفر آیت الله جنتی به اروپا

عکس های کمیاب آیت الله جنتی
جنتی در سفر اروپا
عکس های کمیاب آیت الله جنتی
احمد جنتی در سفر اروپا
عکس های کمیاب آیت الله جنتی
عکس های کمیاب آیت الله جنتی

وی از ۱۳۶۰ دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و از بدو تأسیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در سال ۱۳۷۲، رئیس این ستاد تا اسفند ۱۳۹۶ بوده‌است. احمد جنتی در ۱۴ فروردین ۷۱ با حکم رهبر انقلاب به امامت جمعه موقت تهران منصوب شد. او نخستین فردی بود که با حکم رهبر به این سمت منصوب شد. جنتی در سال‌های اخیر حضور کمرنگی در تریبون نماز جمعه داشت و آخرین حضور او در نماز جمعه ۱۹ شهریور سال ۹۵ بود.

 

منبع: خبر آنلاین

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =