تصاویری از داریوش اسدزاده روی  تخت بیمارستان

داریوش اسدزاده روی تخت بیمارستان  می باشد او یکی از بهترین بازیگران در عرصه سینما و تلویزیون می باشد به تازگی در اثر کهولت و پیری در بیمارستان بستری شده است او 95 سال سن دارد و پزشکان اعلام نمودند عارضه جسمی پیدا نموده است و باید تا وقتی که خوب شود در بیمارستان بماند او بزودی از بیمارستان مرخص خواهد شد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس های داریوش اسدزاده روی تخت بیمارستان را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

داریوش اسدزاده (زاده ۱ آذر ۱۳۰۲ در کرمانشاه – ) بازیگر تئاتر، فیلم و سریال ایرانی است. او در ۲۰ سالگی وارد عرصه بازیگری شد و سال‌ها در مقام بازیگر، نویسنده و کارگردان در تئاتر تهران (نصر) فعالیت کرد. در دهه چهل و پنجاه شمسی در بیش از پنجاه فیلم سینمایی ایفای نقش نمود. پیش از انقلاب ایران را ترک کرد و در سال ۱۳۶۵ پس از ده سال اقامت در آمریکا بازگشت و در دو سریال سمندون و خانه سبز شرکت داشت که این دو اثر را می‌توان تأثیرگذارترین آثار کارنامه هنری او دانست. از دیگر آثار مهم او می‌توان به بازی در فیلم کوتاه دایره (۱۳۷۷)، اثر محمد شیروانی و برگزیده منتقدان بین‌المللی جشنواره کن در ۱۹۹۹، اشاره کرد. فعالیت او در دهه ۱۳۹۰ متمرکز بر تألیف کتاب‌هایی دربارهٔ تاریخ تئاتر ایران و تاریخ تهران بود.

حتما بخوانید  آماده‌باش بیمارستان‌های جنوب کشور پس از زلزله

 

داریوش اسدزاده بازیگر در بیمارستان

تصاویری از داریوش اسد زاده، بازیگر پیشکسوت سینمای ایران که در سن ۹۷ سالگی به دلیل عارضه جسمی مدتی است در بیمارستان بستری شده است. به گفته پزشک معالج او، حال عمومی اسدزاده خوب است و به زودی از بیمارستان مرخص می‌شود.

 

داریوش اسدزاده در بیمارستان

 داریوش اسدزاده

 داریوش اسدزاده
عکس های داریوش اسدزاده روی تخت بیمارستان

 داریوش اسدزاده

 داریوش اسدزاده
داریوش اسدزاده بازیگر در بیمارستان

 

جوان آنلاین

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − چهار =