تصاویری از عکاس چینی درباره بیماران ایدزی و معتادان

عکاس چینی در یک اقدامی از افراد بیمار و معتاد تصاویری را ثبت نموده است که این عکس ها بسیار تلخ و تکان دهنده می باشد و هدف این عکاس برای بازگویی مشکلات کشورش چین می باشد و افرادی که این عکس ها را تماشا می نمایند فقر و  مشکلات زندگی مردم چین را مشاهده  می نمایند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس های تلخ از افراد فقیر و بیماران ایدزی در جهان را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

لو گوانگ (Lu Guang) یکی از معروف‌ترین عکاس‌های خبری در کشور چین است که به ادعای همسرش از روز ۲۳ نوامبر ناپدید شده است.

حتما بخوانید  جواب آزمایش ایدز چقدر طول میکشه تا آماده بشه؟

گوانگ عکاسی است که چندین جایزه معتبر بین‌المللی در حوزه فتوژورنالیسم دریافت کرده و سوژه‌های عکس‌های او بیشتر افراد معتاد، بیماران ایدز، مشکلات محیط زیست و نظایر این‌ها است.

این عکاس سعی کرده چهره‌ای از جهان و دردهای خفته مردمان‌اش را به همگان نشان دهد که غالبا دولت‌ها تمایل به رسانه‌ای شدن‌شان ندارند.

این عکاس مشهور در روز ۲۳ نوامبر به سوی شهر اورومچی، مرکز استان خودگردان سین یانگ چین برای حضور در یک برنامه عکاسی حرکت کرده و طبق برنامه قرار بوده از آن‌جا به سیچوان برای ملاقات با یک دوست برود و در مراسم یک خیریه هم شرکت کند.

عکس های تلخ از افراد فقیر عکس های تلخ از افراد فقیر عکس های تلخ از افراد فقیر عکس های تلخ از افراد فقیر عکس های تلخ از افراد فقیر عکس های تلخ از افراد فقیر عکس های تلخ از افراد فقیر عکس های تلخ از افراد فقیر عکس های تلخ از افراد فقیر عکس های تلخ از افراد فقیر عکس های تلخ از افراد فقیر عکس های تلخ از افراد فقیر عکس های تلخ از افراد فقیر عکس های تلخ از افراد فقیر عکس های تلخ از افراد فقیر عکس های تلخ از افراد فقیر

یک پزشک

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − یک =