عکس شیلا خداداد در حال درست کردن شله زرد

شیلا خداداد در روز عاشورا عکس جدیدی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است که در حال درست نمودن شله زرد می باشد او تزئئیت شله زردها را بر عهده دارد او یکی از بهترین بازیگران در عرصه سینما و تلویزیون می باشد آخرین سریال شیلا خداداد گلشیفته بود که در این سریال شیلا بسیار خوش درخشید در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس شیلا خداداد در حال درست کردن شله زرد در روز عاشورا 97 را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

شیلا خداداد
شیلا خداداد در روز عاشورا

شیلا خداداد (زاده ۱۴ آبان ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

زمینه فعالیت : سینما و تلویزیون
تولد : ۱۴ آبان ۱۳۵۹
محل زندگی : تهران
پیشه : بازیگر
سال‌های فعالیت : از ۱۳۷۸ تاکنون
همسر: فرزین سرکارات
فرزندان : سامیار
مدرک تحصیلی : رشته شیمی محض دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال

شیلا خداداد
عکس شیلا  خداداد با چادر

شیلا خداداد دوران تحصیل خود را سپری کرد و در سال ۱۳۷۵ وارد دبیرستان شد. در دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک به تحصیل پرداخت و در سال ۱۳۷۸ فارغ‌ التحصیل شد و به دانشگاه راه یافت. در دانشگاه آزاد رشته شیمی محض را برگزید و در این رشته شروع به تحصیل کرد.

شیلا خداداد
عکس جدید شیلا  خداداد

ورود خداداد به سینما

شیلا خداداد به طور کاملاً اتفاقی توسط مسعود کیمیایی وارد عرصه سینما شد و در کنار بزرگان این رشته شروع به کار کرد. شیلا خداداد همچنین در رشته موسیقی نیز فعالیت دارد و در چند گروه موسیقی مشغول به کار است. ورزش مورد علاقه شیلا خداداد، فوتبال و والیبال، و تیم مورد علاقه‌اش استقلال است. او با بازی در فیلم اعتراض به سینما آمد.

شیلا خداداد
تصاویر شیلا  خداداد

کودکی شیلا

خیلی شیطنت داشتم و بازیگری رویای کودکی ام نبود، مادرم سعی داشت مرا به حرفه موسیقی و نوازندگی سوق دهد، به همین خاطر از کودکی، تحت تعلیم سازهای پیانو، ویلن و گیتار و… قرار گرفتم، تمام سازهایم هنوز منزل مادری ام هست، اما هیچ کدام را پیگیر نشدم و در حال حاضر، هیچکدام از آموزه های موسیقی ام، به خاطر نیست!!

 

منبع: سایت نیک استار

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + یازده =