حضور بهناز جعفری با تیپ و پوشش متفاوت در آنتالیا

بهناز جعفری امروز در اکران فیلم آنتالیا با تیپ متفاوتی حاضر شد او یکی از بهترین بازیگران زن ایرانی می باشد سریال های ایرانی بهناز جعفری ماندگار و برای همه خاطره انگیز شده او در جشنواره های بسیاری مانند اسکار شرکت نموده است بهناز جعفری کارنامه درخشانی در سینمای ایران دارد فیلم سه رخ یکی از بهترین فیلم های این بازیگر جوان می باشد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس بهناز جعفری با لباس عجیب در اکران فیلم آنتالیا را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

بهناز جعفری بازیگر ایرانی در آنتالیا

بهناز جعفری که چند روز پیش در جشنواره فیلم آنتالیا، به نمایندگی از جعفر پناهی، جایزه بهترین فیلم را برای «سه‌رخ» دریافت کرده بود، عکسی از مراسم اختتامیه این جشنواره را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

 

عکس بهناز جعفری با لباس عجیب

فیلم: سینمایی «سه‌رخ»، جایزه پرتقال طلایى بهترین فیلم جشنواره آنتالیا را کسب کرد. عصر جمعه ۱۳ مهر، در مراسم اختتامیه این جشنواره، امین جعفری، سولماز پناهی، مستانه مهاجر و بهناز جعفری، به نمایندگی از جعفر پناهی، جایزه بهترین فیلم را دریافت کردند.

بهناز جعفری (بازیگر فیلم سه‌رخ) در همین ارتباط عکسی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: «درآنتالیا، جایزه به دست و در هیبتی چاق‌تر ازهمیشه، جای نگرانی نیست، مدل لباس اینجوری است! ازراست، داورمحترم، شهردارمحترم، امین جعفری، مخلص و سولماز پناهی. به امید افتخاراتی بیش…»

 

بهناز جعفری در جشنواره فیلم آنتالیا

بهناز جعفری
عکس بهناز جعفری با لباس عجیب
بهناز جعفری
عکس بهناز جعفری با لباس عجیب

 

منبع: خبر آنلاین

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − هشت =