عکس جدید الناز شاکردوست از نقاشی نمودن اتاق خوابش

الناز شاکردوست در حال رنگ کردن دیوارهای اتاقش می باشد و به تازگی از این کار خود یک عکس زیبایی برای هوادارانش در فضای مجازی منتشر نموده و نوشته است که به خودکفایی رسیده است الناز شاکردوست در فیلم دو طبقه روی پیلوت اتفاق ناگواری برایش افتاده و پاهاش از ناحیه کمر دچار آسیب شد چند ماه طول کشید تا دوباره سلامتی خود را به دست بیاورد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس الناز شاکردوست در حال رنگ کردن دیوارهای اتاقش را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

عکس الناز شاکردوست
الناز شاکردوست

الناز شاکردوست نوشته:

«خُب خداروشکر من دیگه به خودکفـایى کامل رسیدم! شما چطور دوست عزیز؟ #رنگ_کارىِ_تابستانِ١٣٩٧»

بیوگرافی مختصر الناز شاکردوست:

الناز شاکردوست به انگلیسی elnaz shakerdoost در ۷ تیر ۱۳۶۳ در محله پاسداران تهران در یک خانواده ۵ نفری متولد شد و اکنون ۳۳ ساله است. وی فارغ التحصیل تئاتر از دانشگاه تهران است و علاوه بر بازیگری در طراحی صحنه و لباس و عکاسی فعالیت دارد الناز شاکردوست فرزند دوم خانواده است و یک خواهر کوچکتر و یک برادر بزرگتر از خودش دارد مادر الناز شاکردوست خانه دار و پدرش تاجر است و عاشق مادرش است. گوهر خیر اندیش با اینکه ۳۰ سالی از الناز شاکردوست بزرگتر است ولی آن ها مدت هاست که دوست صمیمی هستند.

 

عکس الناز شاکردوست
الناز شاکردوست

ازدواج و همسر الناز شاکردوست

تاکنون هیچ خبر رسمی مبنی بر ازدواج الناز شاکردوست در فضای مجازی و اینستاگرام الناز شاکردوست منتشر نشده است و الناز شاکردوست هنوز مجرد است.

عکس الناز شاکردوست
عکس الناز شاکردوست

دوران بازیگری الناز شاکردوست

الناز شاكردوست به طور اتفاقي وارد سينما شد. به گفته كيومرث پوراحمد وقتی که او دنبال بازیگری با سن ۲۰ سال میگشت و قبلا بازی الناز شاکردوست را در تئاتر دیده بود تصمیم میگیرد او برای به عنوان نقش اول در فیلم گل یخ بپذیرد. و الناز شاکردوست در سن ۱۹ سالگی و در سال ۱۳۸۳ با بازی در فیلم گل یخ به کاگردانی کیومرث پوراحمد وارد سینما شد و در ظرف کمتر از ۱ سال در ۴ فیلم سینمایی بازی کرد. الناز شاکردوست با بازی در فیلم سینمایی بی وفا بهترین بازی کارنامه سینمایی اش را به نمایش گذاشت.

عکس الناز شاکردوست

عکس الناز شاکردوست
عکس الناز شاکردوست

منبع : سایت نیک استار

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =