علائم جنین پسر در سه ماهگی

علائم جنین پسر در سه ماهگی چیست؟ و راههای تشخیص جنسیت جنین پسر و دختر در اوایل بارداری چیست؟ که در ادامه به این سوالات پاسخ خواهیم داد با ما همراه باشید.

علائم جنین پسر در سه ماهگی

ذوق پدر و مادر برای فهمیدن آنکه فرزندشان دختر است یا پسر وصف نشدنی است، به طور طبیعی تشخیص جنسیت جنین بین هفته‌های 18 تا 20 بارداری با انجام سونوگرافی انجام می‌شود. به هر حال طبیعی است هر مادری دوست دارد که زودتر از این موضوع مطلع شود. برای تشخیص علائم جنین پسر در سه ماهگی یک سری مشخصات را می‌توان از شرایط ظاهری مادر حدس زد و اغلب مواقع در بین مادرانی که جنین پسر دارند دیده می‌شود.

 

راههای تشخیص جنسیت جنین در سه ماه اول بارداری

در زیر به نشانه ها و علائم جنین پسر در سه ماهگی و راه های تشخیص جنسیت جنین در ماه های اول بارداری اشاره نموده ایم.

 

تست صبحگاهی

مطالعه‌ای در زمینه تشخیص جنین در ماه‌های اولیه انجام شد و تست صبحگاهی را یکی از علائمی عنوان کرد که می‌توان پسر بودن جنین را تشخیص داد.

در خانم‌هایی که فرزندشان دختر است سطح هورمون‌ها در هنگام صبح نسبت به ساعات دیگر روز بیشتر بوده و حال مادر صبح‌ها پریشان‌تر است.

در صورتی که اگر جنین پسر باشد حال شما در حد متعادل خواهد بود.

 

خشک شدن دست‌ها

پوست پوست شدن و خشکی دستهای مادر یکی از علائم جنین پسر در سه ماهگی می‌باشد.

 

وزن نوزاد احساس سنگینی یا سبکی

معمولاً مادرانی که دارای فرزند پسر هستند احساس سبکی می‌کنند در صورتی که اگر فرزند دختر باشد مادر احساس سنگینی و وزن بیش از اندازه می‌کند.

 

ویار مادر

اگر فرزندتان پسر باشد در ماه‌های اولیه به خوردن غذاهای ترش و شور مانند ترشیجات و خیار شور علاقه‌مند می‌شوید.

علاقه‌مندی به شیرینی و شکلات‌ها مربوط به ویار دختران است.

البته این موضوع قطعی نیست بسته به عادات تغذیه‌ای مادر و تغییرات بدن در اغلب موارد درست می‌باشد.

 

تیرگی رنگ ادرار

در خانم‌هایی که صاحب فرزند پسر می‌شوند رنگ ادرار تیره شده و به قهوه‌ای میزند.

 

ضربان قلب مادر

اگر ضربان قلب جنین در هر دقیقه از 140 کمتر باشد می‌توان احتمال داد که فرزند پسر است و اگر از 140 بالاتر باشد فرزند دختر می‌شود.

حتما بخوانید  چند روز بعد از تخمک گذاری احتمال بارداری وجود دارد؟

تشخیص جنسیت جنین در سه ماهگی

سن تولد مادر

بعضی افراد میگویند اگر جنین پسر باشد، مادر در زمان حاملگی سن خود را با عدد ماهی که در آن قرار دارد جمع کند عددی زوج حاصل می‌شود.

 

پوست و موی مادر

وضعیت پوست مادر نیز یکی از علائم جنین پسر در سه ماهگی است. دیده شده که خانم‌هایی که صاحب فرزند پسر هستند پوست صورتشان صاف و بدون جوش می‌باشد.

اما در جنین دختر این موضوع متفاوت است، بعضی اشخاص معتقدند که جنین دختر، زیبایی را از مادر خود دزدیده به همین دلیل صورت مادر به جوش و آکنه دچار می‌شود.

علائم جنین پسر در سه ماهگی

در مورد موهای مادر نیز همین مسئله مطرح است اگر جنین پسر باشد موهای مادر رشد خوبی داشته و بلند و پرپشت می‌شود و اگر جنین دختر باشد موهای مادر رشد ضعیفی داشته و نازک می‌شود.

البته باز هم قابل ذکر است که این مسائل حتمی نمی‌باشد و فقط با سونوگرافی به صورت جدی مشخص می‌شود.

 

سرد شدن پاها

بسته به طبع فرزند این موضوع هم متغیر است اما به طور معمول مادرانی که صاحب جنین پسر هستند احساس سردی در پاهایشان را تجربه می‌کنند.

 

بزرگ شدن سینه‌ها

افزایش سایز سینه‌های مادر نیز یکی از عوامل پسردار شدن است.

 

تغییر رفتار 

جنسیت فرزند می‌تواند بر خلق و خوی مادر تاثیرگذار باشد. مادرانی که صاحب فرزند پسر هستند معمولاً رفتار تند و پرخاشگری از خود نشان می‌دهند. دلیل این هیجان و حالت عصبی آنها می‌تواند به دلیل بالا رفتن سطح تستوسترون در بدن باشد.

تشخیص جنسیت جنین پسر در سه ماه اول بارداری

 

شرایط خوابیدن

مادرانی که جنین پسر دارند عمدتا در طول روز احساس خستگی کرده و در هنگام خواب به پهلوی چپ می‌خوابند.

 

بزرگی شکم

اغلب مادرانی که صاحب جنین پسر می‌شوند شکم بزرگ‌تری دارند. چرا که جنین دخترها کوچک و ظریف هستند و پسرها درشت و سنگین می‌باشند. شکمتان مانند توپ بسکتبال سنگین شده و شما افزایش وزن خود را نسبت به قسمت‌های بدن، بیشتر در قسمت شکم احساس می‌کنید.

جهت تشخیص جنین پسر از روی شکم بر روی جنین پسر در کدام سمت شکم قرار دارد؟ کلیک کنید.

 

منبع: سایت نیک استار

مطالب پیشنهادی
نظرات

10 پاسخ

  1. خیلی بده که هنوز در قرن 21 افرادی هستند که از پسر شدن جنینشون خوشحال میشن یا بابت این که دختره ناراحت میشن، لطفا این افکار پوسیده جاهلیت رو دور بریزید، بچه نعمت و هدیه خداست هر جنسی باشه فقط سالم باشه، این کارها کفران نعمت و ناشکریه

    1. سلام و درود
      دوست عزیز حرف شما درسته متاسفانه هنوز هم افرادی هستند که به پسر بودن فرزندشون افتخار می کنن و از دختر بودنش ناراحت میشن هر چند خوشبختانه این مسائل خیلی کمرنگ شده، البته خیلی از مادرها جنسیت جنین براشون مهم نیست اما ذوق اینو دارن که زودتر از جنسیت فرزندشون باخبر بشن تا بتونن براش سیسمونی بگیرن یا هر چیز دیگه ای. خیلی ها هم هستند چند دختر یا پسر دارن و دوس دارن از جنس مخالف هم فرزندی داشته باشن واسه همین وقتی باردار میشن براشون خیلی مهمه که زودتر از جنسیت جنین مطلع بشن.

      1. من یازده هفته هستم، هم علاقه به ترشی و شوری دارم هم بستنی و شکلات، هم بدنم سرده هم ضربان قلبم تُنده، هم حالت تهوع دارم هم تنبل شدم.
        پس جنین من هم میتونه دختر باشه هم پسر. اینها از لحاظ منطقی و علمی، صحت نداره.

    2. حرف شما درسته ولی مثلا من که یدونه دختر دارم دوست دارم داشتن فرزند پسر رو هم تجربه کنم

  2. این ضربان قلب و ویار صبح گاهی خیلی درسته، همیشه مادرایی که ضربان قلبشون آروم و پایینه فرزندشون پسره و اونایی که تند تند میزنه قلبشون بچشون دختر میشه، سر پسر صبح ها حال آدم خیلی بده و تهوع داره اما سر دختر نه

    1. سلام و درود دوست عزیز البته هیچ قطعیتی در مورد حرف های شما وجود نداره و نمیشه گفت اگه مادری مثلا ضربان قلبش کم بود حتما جنینش پسره یا بر عکس، این علائم و نشانه ها در حد حدس و حتما هستند و نه بیشتر

  3. سلام من دوقلو باردارم، بیشتر این علائم رو دارم و سونو که رفتم گفت که احتمالا یکیش پسره. می خوام بدونم ممکنه هر جفتشون پسر باشه با توجه به اینکه اکثر این علائم رو دارم و خواهرام هم همه پسر دارن فقط

    1. سلام و درود دوست عزیز، این علائم به صورت احتمالی جنسیت جنین رو حدس میزنه و قطعیتی در کار نیست، جنسیت جنین شما ربطی به جنسیت فرزندان خواهران شما نداره چون جنسیت از مرد به جنین منقل میشه و در واقع تعیین کننده جنسیت جنین مردان هستند، در مورد جنسیت دوقلوهای شما نمیشه به قطعیت گفت که هر دو پسرن، ممکنه علائمی که می فرمایید مربوط به یک قل باشه که در سونو هم گفتن که احتمالا جنسیتش پسره و قل دیگر دختر باشد البته احتمال اینکه هر دو پسر باشن هم وجود داره، به هر حال امیدوارم فرزندانتون به سلامت به دنیا بیان فارغ از جنسیتشون

  4. به نظر من که این علائم الکیه من چند تا از این علائم رو داشتم اما وقتی رفتم سونو گفتن جنین دختره

    1. سلام و درود دوست عزیز، این علائم همونطور که گفته شد احتمال پسر بودن جنین رو افزایش میده و به معنای اینکه جنین قطعا پسره نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

همچنین بخوانید
ایمپلنت cmi یک ایمپلنت کره ای است، که به علت مقرون به صرفه بودن و کیفیت مناسب، در سطح جهان محبوبیت زیادی دارد. در این مقاله به بررسی کامل ایمپلنت کره ای cmi به همراه تاریخچه و انواع آن می پردازیم.
پیشرفت‌های برجسته هوش مصنوعی در علم پزشکی مورد بررسی قرار می‌گیرد که شامل تشخیص بیماری‌ها، پیش‌بینی نتایج درمانی و بهبود مدیریت بیماران است. این تکنولوژی‌ها تأثیر بزرگی بر بهبود سلامت عمومی و کاهش هزینه‌های درمانی دارند.
تعویض دریچه قلب با دریچه مصنوعی یا بافتی به منظور بهبود عملکرد قلب استفاده می‌شود. این روش جراحی خطراتی از جمله عفونت‌ها، خونریزی و مشکلات قلبی را می‌تواند به همراه داشته باشد.