داستان سیلی زدن نماینده مجلس به یک سرباز راهور همچنان ادامه شده است.

به گزارش خبرآنلاین،‌بهمن ماه ۹۹ گذشته بود، که گفته‌های یک سرباز راهور به نقل محافل سیاسی بدل شد و توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد. عابد اکبری ۲۲ ساله مدعی بود که علی‌اصغر عنابستانی، نماینده مردم سبزوار در مجلس به دلیل ممانعت سرباز وظیفه از عبور اتومبیلش از مسیر خط ویژه به صورتش سیلی زده است. ادعایی که در فیلم منتشر شده از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران چندان قابل تشخیص نبود اما چندین شاهد عینی داشت.

ماجرا به شکایت و بررسی‌ها بیشتر و تشکیل پرونده رسید اما جزئیات روندش چندان رسانه‌ای نشد تا روز گذشته که رئیس مجلس در دانشگاه شهید بهشتی گفت که عنابستانی به سرباز راهور سیلی نزده بلکه او را هل داده است.

در واکنش به این صحبت قالیباف، عابد اکبری در یک لایو ایسنتاگرامی اعلام کرد: اتهام سیلی زدن عنابستانی در دادگاه تایید شده، چطور رئیس مجلس می‌گوید او فقط مرا هل داده؟

حالا بعد از یک روز از این ماجرا و واکنش‌های فراوان کاربران شکبه‌های اجتماعی به این موضوع قالیباف توضیحاتی داده است.

او به فارس گفته: در واکنش به سوال یکی از دانشجویان، براساس صحبت‌های آقای عنابستانی که قبلا به اینجانب گفته بود حکم دادگاه، من را از سیلی زدن تبرئه و براساس هُل دادن محکوم به ضرب بلااثر کرده است، گفتم که ایشان سیلی نزده و هل داده است.

او افزود: اما بعد از صحبت‌های دیشب سرباز وظیفه راهور که تاکید می‌کرد دادگاه سیلی را تایید کرده، حکم دادگاه را گرفتم و متوجه شدم متاسفانه دادگاه بدوی تشخیص بر ضرب بلااثر (سیلی) داده است که البته بعدا با اعلام رضایت طرفین پرونده مختومه شده است. 

4747

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 1 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.