شاخص کل بورس همچنان در حال سقوط است + جدول نمادها
رکنا: بورس امروز سه شنبه با افت بیش از 4 هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و 337 هزار واحد قرار گرفت.

بورس امروز سه شنبه چهارمین روز هفته 16 آذر ماه با افت آغاز به کار کرد. شاخص کل بورس امروز با افت 4 هزار و 496 هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و 337 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن بورس امروز هم منفی شد. شاخص کل هم وزن بورس امروز با افت یک هزار و 371 واحدی ، 362 هزار 404 واحد را ثبت کرد. جزئیات بورس امروز به شرح زیر است.

به گزارش اقتصادی رکنا، بورس تهران در چهارمین روز هفته قرمزپوش شد. شاخص کل بورس با افت 4 هزار و 496 واحدی در سطح یک میلیون و 337 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز قرمزپوش شد و با افت یک هزار و 300 واحدی، 362 هزار و 404 واحد را ثبت کرد.

حتما بخوانید  بورس امروز به کانال یک میلیون و 200 هزار واحد سقوط کرد + جدول نمادها

فملی، شستا، فولاد و کگل بیش‌ترین اثر مثبت و نمادهای فارس، شبندر و کالا بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

جدول بورس امروز

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − نه =

همچنین بخوانید
رکنا: تولیدکنندگان محتوا مسئول محتوایی هستند که منتشر می‌کنند. اما مدیران سایت‌ها و پلتفرم‌ها خودشان محتوایی ارائه نمی‌کنند و صرفا فضا را برای ارائه محتوا آماده می‌کنند. کار آن‌ها ایجاد امکان دانلود، آپلود، اشتراک‌گذاری و ذخیره محتوا است و سایت‌هایی مثل «دیوار»، «آپارات» و «یوتیوب» در این رده قرار می‌گیرند.
رکنا: عضو قضائی شورای رقابت طی نامه‌ای از دادستان کل کشور خواستار پیگیری اقدامات غیرقانونی وزارت صمت و خودروسازان در خصوص افزایش قیمت شد و تأکید کرد؛ اقدام خودروسازان قطعاً دادگستری را با انبوهی از پرونده‌های قضائی روبه رو می‌کند.