مدیرعامل نساجی مازندران می گوید تازه آماده شدن ورزشگاه خودشان مهمان دیگر شهرها هستند.

به گزارش “ورزش سه”، طبق اعلام فدراسیون و سازمان لیگ تیم نساجی مازندران به عنوان میزبان فردا در ورزشگاه امام رضا (ع)پذیرای ذوب آهن اصفهان خواهد شد.

ایزد سیف الله پور به خبرنگار “ورزش سه” گفت: به قول معروف تمام ایران سرای من است. من از مسئولین و مدیرعامل سپاهان و دست‌اندرکاران این تیم تشکر می کنم که هفته گذشته کمک کردند و ورزشگاه نقش جهان را در اختیار ما گذاشتند. گرچه آن ها بازی خارج از خانه داشتند ولی اگر این طور هم نبود باز کمک می کردند.

وی در همین رابطه اضافه کرد: مگر تمام ایرانیان از جنگل و دریا استان مازندران استفاده نمی کنمد؟ الان  شرایطی اتفاق افتاده که ما نیازمند هستیم چند هفته مهمان چند نفر از دوستان باشیم و اگر این مهمان نوازی به بعضی ها برمی خورد  دلیلش را نمی دانم. مشکلات زمین باعث شد جابجا شویم و گرنه هیچ کسی خوشش نمی آید از خانه اش دور شود. یک زمان در ایران جنگ شده بود و من چون خودم بچه منطقه غرب هستم این را می گویم. خیلی ها داشتند از ناموس و مرزهای این منطقه دفاع می‌کردند و زن و بچه هایشان مهمان هم استانی های دیگر بودند. خواهشی که دارم این است که اگر نفت را متعلق به خوزستان می‌دانیم و مس را متعلق به جنوب کشور و کرمان می‌دانیم دریا هم متعلق به شمال است و همه دارند از آن استفاده می کنند من نمی دانم دلیل ناراحتی آقای سیدصالحی مدیر تیم شهر خودرو چیست؟ مگر تا اینجای کار این دوستان در این زمین بازی می کردند و یا اینکه ما آنها را از زمین خودشان بیرون کردیم؟

مدیرعامل نساجی در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد: با نهایت احترام باید بگویم که ما کار غیرقانونی انجام ندادیم و امکاناتی که در سراسر ایران ساخته می‌شود برای همه مردم است. امام رضا (ع) متعلق به تمام شیعیان جهان است . اگر اعضای پدیده صحبتی هم انجام دادند  اختلافات درون استانی خودشان است و من باید از هیات فوتبال خراسان رضوی و اداره کل ورزش و جوانان و نیروی انتظامی و مدیران مجموعه امام رضا که اجازه دادند که ما در این زمین بازی کنیم تشکر کنم و ضمنا باید عرض کنم برای این بازی کسی به ما صدقه نداده و ما هزینه پرداخت کردیم و استفاده می‌کنیم، درست همانند هتل هایی که در  این شهر واقع است و همه دارند از آن ها استفاده می کنند. این ورزشگاه هم متعلق به تمام مردم ایران است و آن کسی که دارد در جنوبی ترین نقطه ایران زندگی می کند می تواند بگوید مجموعه امام رضا که آستان قدس زحمت ساختش را کشیده برای همه مردم است.

حتما بخوانید  نجفی؛ ضربه ای که اینبار به تور نشست 

وی ادامه داد: اگر ورزشگاه ما زودتر از اینها آماده می شد مزاحم مسئولان استان خراسان رضوی مردم عزیز آنجا نمی‌شدیم. با توافقی که انجام دادیم تا نیم فصل که ورزشگاه ما آماده شود دو بازی ما را در این ورزشگاه انجام می دهیم.

مدیرعامل نساجی  در پایان هم  یادآور شد: یک نکته را بگویم و آن هم این است در مورد رای باشگاه استقلال قبلا گفته بودم که چرا پنهان کاری انجام می‌شود؟ در مورد این پنهانکاری طرف صحبتم به هیچ عنوان مسئولان محترم کمیته انضباطی نبوده و بحث این بود که چرا دوستانی که دقیقا بعد از فردای بازی ما با استقلال صحبت و اعلام کردند که سازمان لیگ شکایتش را در مورد بازیکنانی که نباید بازی می‌کردند را به کمیته انضباطی ارجاع داده بعد از آن نسبت به این قضیه بی تفاوت شدند. منظور من دوستانی است که در سازمان لیگ مصاحبه کردند و بعدش قید این قضیه را زدند. اعضای محترم کمیته انضباطی را می شناسم و به آنها ایمان دارم و اگر این پرونده به دست آنها برسد رسیدگی می کنند. ما تابع هر تصمیمی هستیم که کمیته انضباطی بگیرد.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 9 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.