چه چیزی باعث سقط سریع جنین میشود

20 ماده غذایی قوی جهت سقط جنین سریع و بی خطر در اوایل بارداری – چه چیزی باعث سقط سریع جنین میشود که در ادامه به معرفی قویترین داروی گیاهی برای سقط جنین می پردازیم.

داروهای خانگی سالم و طبیعی برای سقط جنین در دوران بارداری بهترین گزینه برای سقط جنین هستند. البته این کار از نظر انسانی گناه است، اما حال که تصمیم به اینکار گرفته اید، راه حل طبیعی را انتخاب کنید که در مقایسه با جراحی عوارض را به حداقل می‌رساند. به طور معمول مواد غذایی که قاعده آور باشد در سقط جنین تأثیر گذار است، شناخت این مواد غذایی می‌تواند به شما کمک کند.

سقط جنین
20 ماده غذایی قوی جهت سقط جنین سریع و بی خطر در اوایل بارداری

 

قویترین داروی گیاهی برای سقط جنین

در زیر قویترین داروی گیاهی برای سقط جنین را معرفی کرده ایم علاوه بر سقط جنین با داروی گیاهی به روشهای طبیعی دیگری نیز اشاره نموده ایم.

 

1. زعفران

روش سقط جنین با زعفران دم کرده : مصرف زعفران باعث سقط جنین به خصوص در 3 ماهه اول بارداری می‌شود.

 

2. گلپر

استفاده بیش از 2 گرم گلپر در روز، در دوران بارداری در سه ماهه اول سقط جنین را به دنبال دارد.

 

3. کافئین

جالب است که بدانید در صورتی که مصرف کافئین در روز بیش از 250 میلی گرمباشد یا به اندازه دو فنجان قهوه بالاتر برود به شدت احتمال سقط را بالا می‌برد.علاوه بر قهوه مصرف نوشیدنی‌های کافئین داردرماههای اول بارداری باعث سقطمی‌شود از جمله این موارد می‌توان نوشابه و شکلات و چای را نام برد.

 

4. بنفشه و ختمی

ختمی باز کننده عروق رحم است و همچنین قاعده آور است در طب سنتی خوردن بنفشه و ختمی در هنگام بارداری به دلیل سقط  به شدت منع شده است.

 

5. کرفس و گشنیز

این دو سبزیجات نیز در دوران تشکیل لقاح و چه در ماه‌های بارداری باعث سقطجنین می‌شوند.

 

6. چای بابونه

یکی از راه‌های طبیعی و بی خطر سقط جنین خوردن چای بابونه است شاید برایتان جای تعجب داشته باشد که اغلب پزشکان خوردن این چای را به زنان باردار توصیهمی‌کنند اما برای به دست آوردن نتیجه بر عکس کافیست مقدار مصرفتان را افزایش دهید. شما برای سقط باید چند فنجان چای بابونه را در روز میل کنید.برای این کار باید بابونه خشک را با آب داغ مانند چای دم کنید 3 الی 4 دقیقه بعد آن را مصرف کنید.

قویترین داروی گیاهی برای سقط جنین
قویترین داروی گیاهی برای سقط جنین

 

7. رابطه جنسی

داشتن چند بار رابطه جنسی در ماه اول و دوم بارداری می‌تواند یکی از روش‌های خانگی طبیعی برای سقط جنین باشد. بهتر است بدانید که چه‌طور باید رابطه داشته باشید تا مشکل خود را حل کنید. دخول مکرر، و همچنین ارگاسم، ممکن است به سقط جنین منجر شود.

 

8. آناناس

ماده بدون خطر و طبیعی که می‌توان در اوایل بارداری جنین را سقط کرد خوردن آناناس است. آناناس به دلیل داشتن مواد شیمیایی سقط را به دنبال داردبرای این کار کافی است یک آناناس را پوست بکنید و آن را برش بزنیدو همراه با مقداری آب در دستگاه مخلوط کن بریزید و آب به دست آمده را به طور منظم میل کنیدو یا خود میوه را روزی یه کاسه بخورید.

 

9. جو

مشخص شده است که زنان بارداری که جو مصرف کرده‌اند اغلب دچارانقباضاتعضلانی در رحم می‌شوند، برای سقط مناسب است.

 

10. قرص آسپرین

قرص آسپیرین برای سقط جنین در اوایل دوران بارداری تقریباً بدون خطر و طبیعی است و مانند قرص سقط جنین عمل می کند و شما می‌توانید این قرص را برای تنظیم دوره‌ی قاعدگی‌تان نیز مصرف کنید. تنها کاری که باید بکنید این است که تعداد زیادی قرص آسپرین تهیه کنید و سپس 5 تا ۶ تا قرص را با آب مصرف کنید. علاوه بر این، باید از سایر روش‌های خانگی سقط جنین نیز استفاده کنید.

در صورت استفاده از قرص آسپرین در هر شرایطی، رژیم غذایی شما حتماً باید شامل مواد غذایی مانند زنجبیل، میخک، آووکادو، جعفری، انجیر و بعضی از گیاهان دارویی و مغزها باشد.

حتما بخوانید  خواص چهارتخمه و طرز تهیه آن و خطر سقط جنین

 

11سیب زمینی جوانه زده

جوانه سیب زمینی به طورکلی برای جنین خطرناک است. این جوانه دارای یک سم به نام سولانین است که می‌تواند اثرات سقط را ایجاد کند.

 

12ورزش‌های سنگین

انجام ورزش‌های سنگین به صورت مداوم باعث سقط می‌شود ورزش‌هایی از قبیل بلند کردن وزنه و بالا رفتن زیاد از پله تأثیر گذار است.

 

13. ویتامین c

این ویتامین به طور طبیعی قاعده آور است البته اگر با دوز بالا مصرف شود. مرکباتمنبع غنی این ویتامین هستند که می‌توانید  به مقدار زیاد روزانه مصرف کنید.

 

چه چیزی باعث سقط سریع جنین میشود
چه چیزی باعث سقط سریع جنین میشود

14. جگر

جگر به علت داشتن مقادیر بالایی از پروتئین وکلسترول و همچنین داشتن سموم طبیعی می‌تواند سقط جنین را در سه ماهه اول بارداری به همراه داشته باشد.

 

15. پنیر نرم (پنیر فتا)

برای برخی از زنان بارداراجتناب از این مواد غذایی فوق العاده می‌تواند مشکل باشد، اما آنزیم موجود در شیر غیر پاستوریزه می‌تواند باعث سقط شود.

 

16. میوه هلو

این میوه می‌تواند باعث درد و خونریزی، همراه با سقط جنین در اوایل بارداری شود.

 

17. قطره پنیرویال

پنیرویال نیز یکی دیگر از بهترین روش‌های خانگی طبیعی برای سقط جنین در اوایل دوره‌ی بارداری است. این گیاه به طور گسترده‌ای در تولید قرص‌های ضد بارداری و قطره‌های پزشکی استفاده می‌شود. ما اغلب گل این گیاه را به راحتی پیدا نمی‌کنیم، بنابراین برای استفاده از این گیاه، باید از برخی جزییات فنی پیروی کنید. شما باید فروشگاهی را پیدا کنید که قرص یا کپسول این گیاه را به فروش می‌رساند.

همچنین می‌توانید یک بطری محلول پنیرویال یا روغن آن را پیدا کنید و به طورمرتب مصرف کنید. این گیاه واکنش سنگین در بدن ایجاد می‌کند و باعث بروز مشکل در واژن می‌شود و به این ترتیب انقباض و سقط به طور طبیعی و بدون خطر رخ می‌دهد

 

18آلوئه ورا

این گیاه می تواندباعث خونریزی لگنی و سقط زودرس شود.

 

19پاپایا

یکه دیگر از روشهای سقط جنین در اوایل بارداری پاپایا است. این داروی طبیعی بدون خطر است و مصرف آن با دوز بالا هم باعث نگرانی نیست.

 

20. برگ سبز جعفری

برگ سبز جعفری نیز به عنوان یک داروی خوب برای سقط جنین در اوایل بارداری استفاده می‌شود. معروف است که این گیاه در اوایل دوره‌ی بارداری به طور طبیعی سبب سقط جنین می‌شود و تنظیم‌کننده‌ی عالی دوره‌ی قاعدگی است. این گیاه دارویی است که  به شل شدن رحم کمک می‌کند و سپس باعث سقط جنین می‌شود.

قویترین داروی گیاهی برای سقط جنین
قویترین داروی گیاهی برای سقط جنین

طریقه مصرف این است که می‌توانید چند برگ جعفری را آماده کنید و آن را همراه با مقدار کمی آب در یک دستگاه تمیز مخلوط کن بریزید و سپس آب آن رااستخراج کنید. می‌توانید مقداری از آن را در یک فنجان تمیز بریزید و چند بار در روز آن را بخوریدراه دیگر  برای مصرف این گیاه دارویی این است که می‌توانید مقداری جعفری خشک بردارید و سپس از آن دمنوش تهیه کنید و آن را بنوشید.

و روش آخر این‌که، فقط چند ساقه جعفری را بردارید و سپس آن را به مدت یکشب تا صبح در واژن‌تان قرار دهید یا آن را چند بار در روز عوض کنید تا به بهترین نتیجه‌ی ممکن برسید.

 

علائم سقط جنین

قطعا پس از مصرف این داروها به دنبال این خواهید بود که آیا جنین شما سقط شده است یا خیر، و به دنبال علائم سقط جنین خواهید بود تا خیالتان آسوده خاطر شود جهت مشاهده و مطالعه علائم سقط جنین بر روی علائم سقط جنین کلیک کنید.

 

منبع: سایت نیک استار

مطالب پیشنهادی
نظرات

8 پاسخ

  1. تو این وضع جامعه واین گرونیهای فاجعه بار تولد نوزاد جدید آیا ظلم به بچه های قبلی نیست؟یه سونوگرافیه ساده ۳۰۰تومنه دولتم که حتی یه بسته مای بی بی کمک نمیکنه بس خواهشاً دم از قساوت قلب نزنید من 2تا دارم جدیدا خانومم باردار شده بد جور موندم تو گرفتاری

  2. خانومایی که میگینن سقط جنین گناهه و ال و ب بعضی وقت ها آدم واقعا مجبوره چار ای نداره شما که جای اون نیستید پس لطفا قضاوت نکند

    1. دوست عزیز به نظر من هیچ توجیهی برای این عمل غیر انسانی وجود نداره به جز سقط هایی که با مجوز و دستور پزشک انجام میشه

  3. سلام. تو آشناهای ما یه خانم خیلی مذهبی چهار تا بچه داشت، ناخواسته باردار شد و چون فرزند بزرگش رو تازه عروس کرده بود و خجالت می کشید از حرف مردم بچش رو سقط کرد. یک سال بعد پسر بزرگش فوت کرد و سال بعد ورشکست شدن و کلا زندگیشون از این رو به اون رو شد. خانوما سقط جنین از نظر خدا کار پسندیده ای نیست. خودتون گرفتار عذاب خدا نکنید

    1. سلام دوست عزیز چه سرنوشت تلخی. ممنون از این که تجربه خود رو در اختیار ما قرار دادید.

  4. سقط جنین حرومه واقعا چه جوری دلتون میاد یه موجود زنده ای رو که قلبش داره میزنه بکشید؟ شما چرا آموزش سقط جنین گذاشتید متاسفم براتون شما هم تو گناهشون شریک هستید

    1. سلام و درود دوست عزیز. در مورد سقط جنین با شما هم عقیده هستم. اگرچه بعضی از مراجع سقط جنین زیر سه ماه را جایز می دانند ( البته خیلی نهی کردن از این کار ) اما واقعا قساوت قلب می خواد کشتن یک موجود زنده . البته در بعضی از موارد انسان ناچار به انجام همچین عمل مکروهیه. در مواردی که نوزاد مشکلات رشدی داشته باشه یا ناقص الخلقه باشه و مواردی از این قبیل سقط جنین جایزه، هر چند خیلی از پدر مادرها با وجود همچین شرایطی باز هم فرزندشون رو سقط نمی کنن، علاوه بر این متاسفانه به دنبال افزایش بی بند و باری در جامعه و بارداری های ناخواسته افرادی به دنبال سقط جنین هستند که چون سقط جنین غیر قانونی است متاسفانه به مراکز زیرزمینی سقط جنین مراجعه می کنن و بعضا دچار عوارض متعددی از سقط جنین در این مراکز بی مجوز میشن، معرفی گیاهانی که به سقط جنین در هفته های اول بارداری کمک می کنه برای این موارد در نظر گرفته شده و گرنه این مقاله به هیچ وجه تایید کننده سقط جنین یا آموزش روش های سقط جنین نمی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 8 =

همچنین بخوانید
ایمپلنت cmi یک ایمپلنت کره ای است، که به علت مقرون به صرفه بودن و کیفیت مناسب، در سطح جهان محبوبیت زیادی دارد. در این مقاله به بررسی کامل ایمپلنت کره ای cmi به همراه تاریخچه و انواع آن می پردازیم.
پیشرفت‌های برجسته هوش مصنوعی در علم پزشکی مورد بررسی قرار می‌گیرد که شامل تشخیص بیماری‌ها، پیش‌بینی نتایج درمانی و بهبود مدیریت بیماران است. این تکنولوژی‌ها تأثیر بزرگی بر بهبود سلامت عمومی و کاهش هزینه‌های درمانی دارند.
تعویض دریچه قلب با دریچه مصنوعی یا بافتی به منظور بهبود عملکرد قلب استفاده می‌شود. این روش جراحی خطراتی از جمله عفونت‌ها، خونریزی و مشکلات قلبی را می‌تواند به همراه داشته باشد.