پاسخ دومین تست کرونای لوکا مودریچ، هافبک رئال مادرید، منفی بوده است.

به گزارش “ورزش سه”، موج جدیدی از شیوع ویروس کرونا در بین بازیکنان کشورهای اروپایی آغاز شده و به نظر می‌رسید که رئال مادرید نیز درگیر این موج شده است.

دو بازیکنی که اول از همه با تست مثبت کرونا روبرو شدند مارسلو و لوکا مودریچ بودند که بلافاصله به قرنطینه فرستاده شدند.

با این حال دقایقی پیش اعلام شد که مودریچ برای دومین بار و برای حصول اطمینان از صحت تست پی سی آر، آزمایش داده و حالا جواب تست دوم این هافبک کروات منفی شده است.

 

 

گفته می‌شود رئال مادرید با اعلام این موضوع به سازمان لالیگا و اداره بهداشت مادرید در انتظار پاسخ آنهاست تا مشخص شود که آیا این تیم می‌تواند از مودریچ در دیدار روز یکشنبه برابر کادیز استفاده کند یا خیر.

حتما بخوانید  خداحافظی گرت بیل از فوتبال به یک شرط

این باشگاه اسپانیایی روز گذشته اعلام کرده بود که مارکو آسنسیو، گرت بیل، رودریگو گوئس و آندری لونین نیز چهار بازیکن دیگری هستند که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

بر اساس قوانین لالیگا، هر بازیکنی که با تست مثبت پی سی آر روبرو شود باید 10 روز در قرنطینه باشد اما حالا مشخص نیست که آیا اجازه حضور مودریچ در بازی روز یکشنبه صادر خواهد شد یا خیر.

حضور این بازیکن می‌تواند خبر خوبی برای کارلو آنچلوتی باشد که حالا چند نفر از بازیکنانش را برای این بازی در اختیار ندارد.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.