چهره‌های خسته و عرق کرده اما خوشحال، نفس‌ نفس زدن پس از نود دقیقه جنگیدن و پیروزی در ثانیه پایانی به علاوه حرف‌های جذابی که اعضای تیم ملی ایران پیش و پس از بازی به زبان آوردند.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی ایران حواشی زیادی تجربه کرد ک تنها چیزی که به ایران کمک می‌کرد پیروزی در لبنان بود. ملی پوشان همدل شده بودند اما در نیمه اول توسط نیروی باد و بازیکن میزبان غافلگیر شدند و پس از آن حدود شصت دقیقه وقت کشی و بازی بسته حریف را با صبوری تحمل کردند و در وقت‌های اضافه نسخه تیم روی اعصاب لبنان را پیچیدند. اما با خبر شدن از آنچه در رختکن تیم ملی در این بازی حساس گذشت می‌تواند برای علاقه‌مندان به فوتبال ایران جذاب باشد.

 

پس از چک شدن کارت بازی و شماره پیراهن بازیکنان حلقه اتحاد ایران در رختکن تشکیل شد و بازیکنان اصلی و ذخیره دست بر شانه یکدیگر دور هم جمع شدند تا حرف‌هایشان را یکی کنند. در ابتدا اسکوچیچ شاگردانش را برای ترغیب به پیروزی به جواب دادن به یک سوال دعوت کرد. اسکو گفت: من سوالم اینجاست که آیا آنها هم اندازه ما این پیروزی را می‌خواهند یا نه؟ من بعید می‌دانم آنها اندازه ما این رویا را داشته باشند. از دقیقه اول قوی باشید و منتظر نباشید چیزی پیش بیاید.

 

احسان حاج صفی در تکمیل حرف‌های اسکوچیچ ادامه داد: نود دقیقه با تمرکز بازی می‌کنیم. پشت هم با تمرکز. محکم باشید، سه امتیاز این بازی خیلی مهم است و نباید راحت از دست بدهیم. پس از دقیقه یک تا نود محکم بازی می‌کنیم.

 

حتما بخوانید  موضوع طارمی و اسکوچیج درون خانوادگی است

 

کریم انصاری فرد دیگر کاپیتان یوزها در این لحظه پس از صحبت‌های احسان برای حرف زدن کسب اجازه می‌کند و می‌گوید: هیچکسی در این اتاق بالاتر از تیم نیست. از سرمربی، بازیکن تا رئیس فدراسیون، هیچکس بالاتر از تیم نیست. همه برای تیم در زمین از دل و جان‌شان مایه می‌گذارند. تیم ایران امروز باید برنده باشد.

 

پس از پایان بازی و برد دلچسب ایران دوربین به سمت بازیکنان می‌رود و تمام بازیکنان چه آنها که در زمین بودند و چه آنها که روی نیمکت نشسته بودند از حرارت این بازی نفس نفس می‌زدند. امیری که روی گل‌ها تاثیر گذار بود درحالی که سمت رختکن می‌رود می‌گوید: خداراشکر بازی خیلی سختی بود.

پیام نیازمند حرف جالبی به زبان می‌آورد. این گلر تیم ملی با خوشحالی می‌گوید: اگر پنج تا می‌زدیم و می‌بردیم انقدر حال نمی‌داد!

جالب تر اینکه کنعانی هم همین عقیده را داشت و او پنج گل، به نیازمند افزوده و درحالی که شعف خاصی دارد می‌گوید: اگر ده تا هم می‌زدیم انقدر کیف نمی‌داد.

 

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + یک =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.