دنی الوز اخیرا ادعا کرده بود که اگر بارتومئو رئیس بارسا باقی می ماند به این تیم بر نمی گشت ولی خلاف این قضیه ثابت شد.

به گزارش “ورزش سه”، در سال‌های اخیر و طی چند مقطع شایعاتی در مورد احتمال بازگشت دنی آلوز به بارسلونا مطرح شده بود اما هر بار به دلایل مختلف این اتفاق رخ نداد. با این وجود بعد از انتخاب ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی جدید بارسا، او برای بازگشت هم تیمی سابق خود به نوکمپ چراغ سبز نشان داد و نهایتاً دنی آلوز رسماً به بارسا پیوست.

 

 

 

 

در روزهای اخیر مصاحبه ای از دنی آلوز منتشر شد که او در آن ضمن تمجید از فلورنتینو پرز رئیس رئال تاکید داشت که اگر جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا بود، هرگز به این باشگاه بر نمی گشت و او را مسبب وضعیت کنونی بلوگرانا عنوان کرد.

 

 

 

 

در پی این ادعا متن مکالمه واتساپی دو سال و نیم پیش آلوز و بارتومئو منتشر شد که در آن، او از رئیس سابق بارسا درخواست بازگشت کرده بود.

پیام آلوز 18 می 2019 یعنی یک هفته پس از شکست سنگین 4-0 بارسا از لیورپول در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان ارسال شده بود:

حتما بخوانید  تاریخ ال‌کلاسیکوی سوپرکاپ مشخص شد

 

آلوز: سلام آقای رئیس…همه چیز خوبه؟ می خواهم به خانه برگردم و در جام جهانی 2022 برای برزیل به عنوان بازیکن بارسا بازی کنم. غرور را کنار بگذاریم، به یکدیگر نیاز داریم و هر دو این را می دانیم.

 

 

 

 

بارتومئو: سلام دنی، برای برگشت تو مشکلی وجود ندارد ولی باید مدیریت فنی نیز با آن موافق باشد. با اریک آبیدال صحبت کرده ای؟

آلوز: اگرمی خواهی، حرف می زنم.

بارتومئو: به آبیدال اطلاع می دهم و باهم تماس خواهید گرفت.

 

در پی انتشار این مکالمه، آلوز آن را انکار نکرد و در عوض اینگونه واکنش نشان داد:« کسانی که بارسا برای شان اهمیت بالایی دارد، هر کاری برای کمک نیاز باشد انجام خواهند داد ولی زندگی می داند که هر کسی تا چه اندازه لیاقت دارد. متاسفم و ممنون.»

 

 

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.