پونفرادینا با نمایش خوب دروازه‌بان ایرانی خود توانست یک امتیاز برابر ساراگوسا کسب کند.

به گزارش “ورزش سه”، امیر عابدزاده پس از اینکه طی دو دیدار گذشته پونفرادینا حضور نداشت و در لیست تیمش هم قرار نگرفته بود، یکشنبه شب در چارچوب مسابقات هفته بیست و سوم لالیگا ۲ اسپانیا و در بازی مقابل ساراگوسا رده هجدهمی که از ساعت ۲۳ در استادیوم ال تورالین آغاز شد، به ترکیب تیمش بازگشت.

 

در نیمه اول ساراگوسا هیچ شوتی در چارچوب امیر عابدزاده نزد و در سمت مقابل نیز چهار حمله خطرناک پونفرادینا ثمری نداشت تا دو تیم با تساوی بدون گل ۴۵ دقیقه ابتدایی را پشت سر بگذارند.

 

 

 

 

 

اولین و جدی‌ترین موقعیت ساراگوسا در دقیقه ۵۴ شکل گرفت، اما شوت محکم فرانچو را امیر عابدزاده به خوبی مهار کرد تا دروازه پونفرادینا بسته بماند.

 

در دقیقه ۷۲ توپ ارسالی از روی کرنر برای ساراگوسا بازهم نتیجه‌ای به همراه نداشت و دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا این سانتر را در اختیار گرفت و بازی را به گردش انداخت.

 

 

 

 

عابدزاده در ادامه مسابقه هم بیکار نبود و در دقیقه ۸۱ ضربه سر آلوارو، مهاجم بلندقامت ساراگوسا را جمع کرد و بهترین واکنش خود را در دقیقه ۲+۹۰ نشان داد که نگذاشت پپ جاواریا در لحظات پایانی گل برتری تیمش مقابل پونفرادینا را به ثمر رساند.

 

پونفرادینا در شبی که امیر عابدزاده دروازه خود را بسته نگه داشت، به تساوی بدون گل خانگی مقابل ساراگوسا رضایت داد تا ۳۸ امتیازی شود و بدون تغییر جایگاهش در رتبه پنجم جدول لالیگا ۲ اسپانیا بماند.

 

 

 

 

 

امیر عابدزاده در دیدار مقابل ساراگوسا که نوزدهمین بازی فصل خود در لالیگا ۲ اسپانیا را برای پونفرادینا انجام می‌داد، سه بار جلوگیری از گل خوردن، دو مهار شوت، ۴۲ لمس توپ، ۲۲ پاس با دقت ۷۱درصدی و یک دفع توپ داشت.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.