نحوه دانلود از تلگرام با لینک مستقیم

آموزش دانلود فایل‌های تلگرام با حجم 1 تا 20 گیگ با لینک مستقیم با استفاده از دانلود منیجر IDM و ADM و … معرفی بهترین و بی‌نظیرترین ربات دانلود از تلگرام.

 

قطعا براتون پیش اومده که بخواهید فایل‌های حجیمی رو از تلگرام دانلود کنید و وسط دانلود یک‌باره به دلیل قطع شدن فیلترشکن یا وی پی ان دانلودتون قطع بشه و درصدی هم که دانلود کرده بودید با قطع شدن دانلود از بین بره و مجبور می‌شید که اون فایل رو از نو دانلود کنید. در این مقاله قصد داریم به شما ربات بی نظیری رو معرفی کنیم که بتونید از طریق نرم افزار دانلود منیجر کامپیوتر و موبایل مثل IDM یا ADM و … به راحتی فایل‌هاتون رو دانلود کنید حالا میخواد فایل‌تون فیلم باشه موزیک باشه متنی باشه یا فایل‌های فشرده zip یا rar باشه.

 

روش اول

یکی از نیازهای کاربران جهت دانلود سریع‌تر فایل‌های تلگرام، لینک‌های مستقیم می‌باشند. ربات بومی ADMLinkbot بدون شک در این زمینه بسیار پیشتازتر از رقبای داخلی و خارجی خود عمل کرده است.

 

متمایزترین قابلیت این ربات ارائه‌ی لینک‌های دانلود از سرورهای اینترنت ملی می‌باشد. بدین صورت که، فایل شما توسط ربات به سرورهای داخل ایران منتقل می‌شود. این امر موجب می‌شود که مصرف اینترنت شما به صورت داخلی محاسبه شود و با توجه به قوانین اپراتوری که اینترنت شما را تامین می‌کند، بین 50 تا 75 درصد در مصرف حجم اینترنت و هزینه اینترنت شما صرفه‌جویی می‌شود.

 

سرعت عمل بسیار بالا در آماده کردن لینک مستقیم برای فایلهای تلگرامی، لینک‌های مستقیم داخلی با قابلیت resume از قوی‌ترین سرورهای اختصاصی داخلی و همچنین دانلود بدون افت سرعت و قطعی، از عمده‌ترین ویژگی های این ربات می باشند.

 

شما می توانید به کمک ربات ADMLink فایل تلگرامی خود را تنها با چند کلیک ساده به لینک مستقیم با قابلیت تخفیف از اپراتورهای ارائه دهنده‌های اینترنت تبدیل کنید و به کمک نرم افزارهای دانلودی همچون IDM یا ADM دانلود خود را انجام دهید.

 

قابل ذکر است که ربات ADMLinkbot سازوکار بسیار متفاوتی نسبت به ربات‌های تبدیل فایل به لینک مستقیم دیگر دارد. لینکی که ربات‌های خارجی به صورت لحظه‌ای در اختیار شما می گذارند از همان سرورهای تلگرام هستند و فقط تغییر مسیر یافته‌اند. این نوع لینک‌ها معمولا بر روی سرورهای ارزان قیمت و با کیفیت پایین میزبانی می‌شوند و با توجه به محدودیت‌های تلگرام، لینک‌ها عمدتا دارای محدودیت سرعت هستند و زمان دانلود فایل‌های حجیم، امکان قطعی و هدر رفتن اینترنت شما می باشد.

 

ولی ADMLinkbot ابتدا، بدون مصرف اینترنت شما، فایل شما را توسط خود ربات و با اینترنت داخلی خودش از سرورهای تلگرام بر روی سرورهای قدرتمندش در اروپا و ایران دانلود می‌کند و پس از اتمام عملیات، لینک مستقیم اختصاصی به شما نمایش داده می‌شود.

اکنون شما می‌توانید با کلیک کردن بر روی لینک با بالاترین سرعت ممکن بدون هیچ افت سرعت و قطعی فایل خود را دانلود کنید.

 

آدرس ربات: @ADMLinkbot

در ادامه به آموزش استفاده از ربات ADMLinkbot می‌پردازیم:

ابتدا در قسمت جستجوی تلگرام، آیدی ربات را مطابق عکس زیر به صورت دقیق و کامل جستجو کنید: @ADMLinkbot

 

سریعترین راه برای دانلود از تلگرام
سریعترین راه برای دانلود از تلگرام

بر روی دکمه ی START بزنید تا ربات آغاز به کار کند. در این مرحله از شما درخواست می‌شود که در کانال خبررسانی ربات عضو شوید. پس از عضویت داخل کانال، مجددا به ربات برگردید و بر روی دکمه ی “من عضو شدم” بزنید.

ربات لینک ساز فایل تلگرام

 

ربات دانلود ویدیو تلگرام

پس از مراحل بالا ربات آماده‌ی استفاده می‌باشد ! هر فایلی که لینک مستقیم‌اش را خواستید، به ربات فوروارد کنید و بر روی دکمه‌ی “دریافت لینک دانلود مستقیم” بزنید.

ربات تبدیل فایل به لینک در تلگرام

حال ربات شروع به دانلود فایل شما بر روی سرورهای قدرتمند خودش می‌کند و پس از پایان عملیات، لینک مستقیم و زمان انقضای لینک به شما نمایش داده می‌شود.

حتما بخوانید  چگونه موبوگرام را دیلیت اکانت کنیم؟

دانلود برنامه تبدیل فایل به لینک مستقیم

در این مرحله لینک دانلود مستقیم شما آماده‌ی استفاده می‌باشد. ولی اگر تمایل دارید که لینک بر روی سرورهای داخل ایران دریافت کنید تا حجم کمتری از بسته ی اینترنتی شما در زمان دانلود کم شود، بر روی دکمه‌ی “ دریافت لینک داخلی (نیم بها) ” بزنید.

ربات دانلود تلگرام

در این مرحله انتقال فایل شما به سرورهای داخل ایران آغاز می‌شود. توجه داشته باشید که با توجه به محدودیت های شبکه‌ی داخل ایران، این انتقال نیز کمی احتیاج به زمان دارد که توسط خود ربات، پیشرفت کار به شما نمایش داده می‌شود.

آموزش دانلود فایل های تلگرام با دانلود منیجر

پس از پایان انتقال، لینک مستقیم نیم بها در اختیار شما قرار می‌گیرد.

دانلود فایل های تلگرام با دانلود منیجر

استفاده کردن از تمام امکانات این ربات بدون محدودیت در حجم و تعداد فایل، بخاطر هزینه‌های جانبی چندین سرور داخلی و خارجی ربات، ملزم به پرداخت حق اشتراک اندکی می‌باشد. شما می‌توانید حساب کاربری خود را تنها با چند کلیک ساده به صورت پرداخت اینترنتی ارتقا دهید. همچنین قیمت‌ها به گونه‌ای تنظیم شده‌اند که پرداخت شما با توجه به تخفیف اینترنتی که می‌گیرید بسیار باصرفه هستند.

 

 

روش دوم

 

ربات بعدی ای که قصد معرفیش رو داریم، ربات Link To Files  هست که برای دانلود فایل‌هاتون ابتدا باید وارد این ربات بشید برای وارد شدن به این ربات در قسمت جستجو تلگرام‌تون آیدی این ربات که LinkToFilesBot  هست رو جستجو کنید.

نحوه دانلود از تلگرام با لینک مستقیم
نحوه دانلود از تلگرام با لینک مستقیم

سپس طبق تصویر بر روی Link To Files کلیک کنید پس از کلیک بر روی Link To Files وارد ربات می‌شید و باید دکمه START رو بزنید و بعدش الکی یه چیزی توش تایپ کنید و ارسال کنید تا اکانتش در قسمت گفتگوهاتون بیاد بالا… تا زمان فوروارد کردن به دنبالش نگردید.

نحوه دانلود از تلگرام با سرعت بالا
نحوه دانلود از تلگرام با سرعت بالا

خب حالا میریم و فایل مورد نظرمون که تو تلگرام برای دانلود گذاشته شده رو انتخاب می‌کنیم و اون فایل رو به این ربات فوروارد می‌کنیم.

بهترین برنامه دانلود از تلگرام
بهترین برنامه دانلود از تلگرام

بعد از اینکه فایل مورد نظر در تلگرام رو برای ربات Link To Files فوروارد کردید بلافاصله لینک دانلود براتون نمایش داده می‌شه.

دانلود فایل حجیم تلگرام با idm
دانلود فایل حجیم تلگرام با idm

توجه: حالا کاری که باید انجام بدید اینه که روی این لینک کلیک کنید وقتی رو اون لینک کلیک کنید وارد صفحه جدید میشید که لینک فایل شما در اون صفحه قرار داره و باید از اون لینک برای دانلود استفاده کنید، اگر در دانلود اون فایل به مشکل خوردین از فیلترشکن استفاده کنید.

 

 

نکاتی که باید راجع به استفاده از این ربات تلگرام بدانید

حجم فایل‌تون تا 20 گیگ هم باشه این ربات براتون دانلودش می‌کنه.

روزانه فقط می‌تونید 20 گیگ دانلود کنید برای دانلود بیشتر از 20 گیگ در روز پیشنهاد میشه اکانت جدید بسازید یا از اکانت‌های دیگه‌تون استفاده کنید، و حتی می‌تونید با حساب تلگرام اطرافیان‌تون این کار رو انجام بدید.

هر لینک فقط به مدت 24 ساعت فعال هستش بعد از 24 ساعت لینک غیرفعال می‌شه. پس باید فایل رو در مدت 24 ساعت دانلود کنید.

هر فایلی که بخواهید رو میتونید دانلود کنید با هر پسوندی… (فیلم، عکس، متن، فایل‌های فشرده zip و rar ، فایل‌های فتوشاپ و فایل‌های نصبی exe و …)

 

منبع: سایت nikstar.ir

 

 

با یکی از این کلمات ما را در گوگل یافتید

نحوه دانلود از تلگرام با سرعت بالا – بهترین برنامه دانلود از تلگرام – دانلود فایل حجیم تلگرام با idm – دی گرام (دانلودمنیجر تلگرام) – ربات لینک ساز فایل تلگرام – ربات دانلود ویدیو تلگرام – ربات تبدیل فایل به لینک در تلگرام – دانلود برنامه تبدیل فایل به لینک مستقیم – ربات دانلود تلگرام – آموزش دانلود فایل های تلگرام با دانلود منیجر

مطالب پیشنهادی
نظرات

40 پاسخ

  1. خیلی برام کارامد بود
    واقعا از تیم سازنده این رباط تشکر میکنم فوق العاده خوشحال شدم با سایتتون آشنا شدم خیلی ممنونم از ادمین وبسایت

  2. سلام من وقتی LinkToFilesBot رو وارد میکنم توی تلگرام برام نمیاره هیچ باتی رو LinkToFilesBot@ این هم وهرد کردم نیاورد لطفا کمک کنید

  3. سلام
    جالبه برا همه جواب داد الا من
    اولا که حجم فایل بالای 350 مگ رو قبول نمیکرد درصورتیکه اینجا گفته شده 20 گیگ
    بعد که 3 تا فایل مجزا هر کدوم زیر 350 مگ رو با لینک نیم بها دانلود کردم بعد از اینکه دانلودش تموم شد و کلی حجم نت منو مصرف کرد متاسفانه با هیچکدوم از نرم افزارهای نمایش فیلم که داشتم نشون نمیداد و همگی ارور میدادن
    از حجمش معلوم بود ایراد داره
    حجم فایل من مثلا 320 مگ بود بعد از دانلود شده بود 217 مگ

    1. دقیقا. منم فایلم رو دادم موقع دانلود کم و زیادش میکرد آخرسر هم دوباره از سر گرفت یه فایل 200 مگی رو سه بار رفت تا آخر ولی نشد که نشد. حرومت باشه

  4. سلام این کانال از همه بهتره پشتیبانی عالی
    با خرید اشتراک شون که گرون ترینش 40 تومنه میتونید فایل تا 10 گیگ دانلود کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =