سردار آزمون و خواهرش در  صرافی شخصی اش

خواهر سردار آزمون مدیر صرافی وی شد سردار آرمون یکی از فوتبالیست های تیم ملی بود که بعد از جام جهانی 2018  با تیم ملی خداحافظی نمود او در حال حاضر یک صرافی باز نموده است که مدیر این صرافی را سولماز آزمون بر عهده دارد سردار آموزن خیلی پولدار می باشد و اصلیت وی ترکمن می باشد پسر خلیل آزمون بهترین والیبالیست کشورمان است در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر خواهر سردار آزمون مدیر صرافی وی شد را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 سردار آزمون

سردار آزمون (زادهٔ ۱۱ دی ۱۳۷۳ در گنبد کاووس) بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای روبین کازان و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند.

 

خواهر سردار آزمون بازیکن تیم ملی

سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان, چند روز پیش اقدام به افتتاحیه صرافی, موبایل فروشی و آژانس هواپیمایی خود کرد.

این بازیکن مدیریت این مجموعه را به خواهرش سولماز آزمون سپرده است.

حتما بخوانید  3 ایرانی نامزد بهترین لژیونر هفته آسیا

 

افتتاحیه مجموعه سردار آزمون

 سردار آزمون

افتتاحیه صرافی, موبایل فروشی و آژانس هواپیمایی سردار آزمون

خواهر سردار آزمون

سردار آزمون و خواهرش سولماز آزمون

ورزش حرفه‌ای
آزمون در مسابقهٔ دوستانه میان ایران و مونته‌نگرو

سردار آزمون در مهر ۱۳۹۱ از باشگاه سپاهان اصفهان به روبین کازان روسیه پیوست. او اولین گل خود در تیم بزرگسالان روبین کازان را در دیدار برگشت لیگ اروپا برابر تیم مولده به ثمر رساند. سردار آزمون همچنین در مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا در بازی با لبنان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و دو گل به ثمر رساند.
وی در مسابقات فوتبال جام دوستی روسیه ۲۰۱۲ در ترکیب تیم ملی جوانان با به ثمر رساندن ۷ گل در ۶ بازی، به مقام آقای گلی این تورنمنت دست یافت. آزمون که یکی از امیدهای ایران برای بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بود، نتوانست در لیست نهایی کارلوس کی‌روش حضور یابد و از حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ بازماند.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − سیزده =