خصوصیات مردان شهوتی چیست؟

مردان شهوتی را چگونه بشناسیم و خصوصیات مردان شهوتی چیست؟ میل جنسی یک غریزه ی طبیعی در بدن همه ی انسان هاست و تولید مثل و بقای نسل بشر به آن بستگی دارد. هنگامی که انسان به بلوغ جنسی می رسد، تمایلات جنسی او افزایش می یابد و تمایل شدیدی به برقراری رابطه ی جنسی با جنس مخالف در او ایجاد می شود. به همین دلیل دین مبین اسلام اهمیت زیادی برای ازدواج قائل است و دستورات زیادی در دین اسلام وجود دارد که تاکید به ازدواج جوانان می کند. میل جنسی اگر به همراه تربیت جنسی باشد بسیار مناسب و مفید است و لازمه ی بقای نسل بشر می باشد. در ادامه در مورد خصوصیات مردان شهوتی و اینکه مردان شهوتی را چگونه بشناسیم می خوانیم.

خصوصیات مردان شهوتی
مردان شهوتی را چگونه بشناسیم و خصوصیات مردان شهوتی چیست

مردان نسبت به زنان میل جنسی بسیار بالاتری دارند و در هر زمانی می توانند این میل را تحریک کنند، میل جنسی اما در زنان کمی پیچیده می باشد، زنان بسیار محتاط و محافظه کار در نشان دادن میل جنسی خود هستند و به آسانی مردها، تحریک نمی شوند.

اگرچه میل جنسی مردان در حالت معمول بالا می باشد، اما دسته ای از مردان هستند که میل جنسی آن ها بسیار بیشتر از سایر مردان می باشد. این مردان که از آن ها با عنوان مردان شهوتی نام می بریم خصوصیات و ویژگی های مشخصی دارند و با آگاهی از آن ها تا حد زیادی می توانید مشخص کنید که آیا طرف مقابل شما یک مرد شهوتی است یا خیر؟! با ما در ادامه ی این مقاله همراه باشید تا به شما بگوییم که مردان شهوتی را چگونه بشناسیم.

در ادامه به خصوصیات مردان شهوتی اشاره می کنیم:

 

1) مزاج بدن

یکی از مشخصه هایی که کمک می کند که مردان شهوتی را چگونه بشناسیم ، تعیین مزاج آن هاست. از خصوصیات مردان شهوتی ، مزاج گرم آن هاست. در طب اسلامی و سنتی  میل جنسی افراد رابطه ای مستقیم با مزاجشان دارد. طب سنتی معتقد است میل جنسی از حرارت درون فرد برمی خیزد. هر چه بدن فرد حرارت بیشتری داشته باشد، میل جنسی او بیشتر بوده و تمایل و قدرت بیشتری برای برقراری رابطه ی جنسی دارد.  افراد گرم مزاج، افراد صفراوی و مزاج گرم و تر، هر دو دسته دارای میل جنسی بالایی می باشند. در واقعا شاید بتوان گفت مزاج اکثر قریب به اتفاق مردانی که شهوت بالا دارند، گرم می باشد. بنابراین بیشتر از اینکه شهوتی بودن یک خصیصه ی رفتاری ناپسند باشد، می توان آن را ناشی از غلبه ی گرمی و مزاج گرم و حرارت بالای بدن این افراد دانست.

مردان شهوتی بسیار پر جنب و جوش هستند. انرژی و هیجان بالایی دارند، هنگام حرف زدن با صدای بلند صحبت می کنند، دست های خود را مرتب تکان می دهند، آرام و قرار ندارند، یک جا نمی نشیند، شلوغ و پر سرو صدا هستند. این افراد به دلیل انرژی بالایی که در بدن خود دارند تمایل به تخلیه ی این انرژی از راه های لذت بخش دارند و مهمترین راه برای تعادل انرژی این افراد رابطه ی جنسی می باشد. بنابراین مردان شهوتی به دلیل طبع گرمی که دارند میل جنسی بسیار بالایی نیز دارند.

خصوصیات مردان شهوتی
مردان شهوتی را چگونه بشناسیم و خصوصیات مردان شهوتی چیست

 

2) نوع نگاه

زنان بسیار جزیی نگر می باشند و به رفتارهای طرف مقابل خود بسیار دقت می کنند. یکی دیگر از خصوصیات مردان شهوتی نحوه ی نگاه کردن آن ها می باشد. یک مرد شهوتی وقتی کنار شما نشسته است به جای اینکه به صورت شما نگاه کند، مدام به اندام های جنسی شما توجه می کند. ممکن است بارها مچ او را هنگام خیره شدن به اندام های خود بگیرید. او کمتر به چشم های شما نگاه می کند. کمتر جزییات صورت شما برایش جذاب است.

بیشتر از چشم ها و صورت شما، او شیفته ی نگاه کردن به اندام شما می باشد. از دیدن برجستگی های بدن شما لذت می برد و ممکن است حتی در ذهنش  آن ها را تصویر سازی کند. مرد شهوتی به بدن شما علاقه مند است، در مورد سایز اندام های شما، در مورد زیبایی آن ها و … صحبت می کند.

ممکن است بارها به شما بگوید که فلان اندام شما بسیار زیباست. در مورد چاقی و لاغر شما و مدلی که می پسندد با شما صحبت می کند. به رنگ و مدل لباس شما بسیار توجه می کند. از لباس های چسبان و بدن نمای شما استقبال می کند و به طور کلی اهمیت زیادی به اندام شما می دهد . حتی ممکن است اندام شما را با اندام فلان بازیگر هالیوود مقایسه کند و اندام شما را به رخ بکشد. دقت زیادی که مردان شهوتی روی اندام شما دارند، یکی از خصوصیات طبیعی آن ها می باشد.

خصوصیات مردان شهوتی
مردان شهوتی را چگونه بشناسیم و خصوصیات مردان شهوتی چیست

 

3) حرف های جنسی

از دیگر خصوصیات مردان شهوتی ، علاقه ی آن ها به بحث های جنسی می باشد. مردان شهوتی از اینکه با طرف مقابل خود از مسائل جنسی صحبت کنند بسیار لذت می برند. وقتی با او در حال چت کردن هستید، او مدام به بهانه های مختلف مسائل جنسی را وارد گفتگوی شما خواهد کرد و دوست دارد به هر بهانه ای از شما حرف های جنسی بشنود. سوالی که او مدام تکرار خواهد کرد در مورد چیزی است که پوشیده اید، او حتی دوست دارد رنگ و مدل لباس های زیر شما را بداند و برایش بسیار جذاب است که شما از اندام خود با او حرف بزنید.

حتما بخوانید  زنان شهوتی را چگونه بشناسیم و زنان شهوتی چه خصوصیاتی دارند؟

مردان شهوتی در پیام هایشان به تعداد زیاد از استیکرهای جنسی استفاده می کنند، مرتب از شما عکس می خواهند، آن هم نه عکس های معمول، بلکه تمایل دارند که عکسهایی با پوشیدگی کم یا برهنه برای او بفرستید. ممکن است برای شما فیلم های پورنو بفرستند و زمان طولانی با شما در مورد آن فیلم صحبت کنند. به هر حال مردان شهوتی از مطرح کردن مسائل جنسی بسیار لذت می برند و اگر چه شما در فضای گل و بلبل و عاشقانه سیر می کنید، اما او به طور قطع به اندام های شما، به رابطه ی جنسی با شما فکر خواهد کرد.

 

4) تعریف و تمجید بیش از حد

یکی از خصوصیات مردان شهوتی ، تعریف و تمجید بیش از حد آن ها در مورد ظاهر شماست. مردان شهوتی به طرز غیر قابل باوری از اندام های شما تعریف می کنند. او مدام آن ها را می ستاید و حتی پیشنهادهایی برای خوش اندام تر شدن به شما می دهد. ممکن است عکس یا فیلم هایی برای شما بفرستد و از شما بخواهد اندام جنسی ایده آل خود را انتخاب کنید. مردان شهوتی بسیار از قدرت بدنی خود تعریف می کنند و  از اندام های جنسی خود با شما سخن می گویند. مردان شهوتی بسیار تمایل دارند قدرت جنسی خود را به رخ شما بکشند.

 

5) تماس بدنی

از دیگر خصوصیات مردان شهوتی ، علاقه ی بسیار آن ها به لمس کردن شما می باشد. مردان شهوتی معمولا نمی توانند خود را در مقابل وسوسه ی لمس کردن شما کنترل کنند. برای آن ها لمس بدن طرف مقابلشان بسیار جذاب و لذت بخش است. او با موهای شما بازی می کند، دست هایتان را نوازش می کند، سعی می کند تا حد امکان هنگام نشستن به شما بچسبد! او تمایل زیادی به بوسیدن شما دارد. هنگامی که با شما صحبت می کند علاقه دارد به آرامی شما را نوازش کند. هنگام در آغوش کشیدن شما را محکم در آغوشش میفشرد. به طور کلی یکی از علائق مردان شهوتی برقراری تماس بدنی ولو در حد نوازش با طرف مقابل خود است.

چهره شناسی مردان شهوتی
مردان شهوتی را چگونه بشناسیم و خصوصیات مردان شهوتی چیست

 

6) انتخاب مکان های دنج برای ملاقات

مردانی که شهوت بالایی دارند معمولا برای قرار گذاشتن با شما مکان های دنج و خلوت را پیشنهاد می کنند. آن ها در مکان های شلوغ و عمومی معذب هستند زیرا نمی توانند آنگونه که دوست دارند رفتار کنند. نمی توانند به بدن شما خیره شوند و نمی توانند شما را نوازش کنند. بنابراین آن ها ترجیح می دهند شما را در مکان های دنج و خصوصی ملاقات کنند و تنها در این مکان هاست که از بودن در کنار شما لذت می برند.

مردان شهوتی را چگونه بشناسیم
مردان شهوتی را چگونه بشناسیم و خصوصیات مردان شهوتی چیست

 

7) چهره شناسی مردان شهوتی

یکی از بحث هایی که در این مورد صورت می گیرد، چهره شناسی مردان شهوتی است. اگرچه این روش به میزانی خیلی کم که در ادامه توضیح خواهیم داد ممکن است موثر باشد، اما اصلا و ابدا نمی توان با چهره شناسی مردان شهوتی را شناخت. چهره شناسی مردان شهوتی در بعضی موارد کاربرد دارد. به طور مثال همان طور که در بالا گفته شد، از خصوصیات مردان شهوتی مزاج گرم آن ها می باشد. چهره شناسی مردان شهوتی در اینجا به کار می آید. به طوری که افراد گرم مزاج دارای علائم ظاهری خاصی هستند که با آگاهی از آن ها امکان چهره شناسی مردان شهوتی نیز وجود دارد. مثلا افراد گرم مزاج افرادی لاغر اندام هستند. رنگ پوست آن ها گندمگون است.  یعنی شما کسی را پیدا نخواهید کرد که پوست او سفید باشد اما مزاجش گرم باشد. نسبت به خوراکی های گرم و هوای گرم بسیار حساس می باشند. بسیار زود جوش، عصبی و با هوش هستند. از این ویژگی ها می توان برای شناخت و چهره شناسی مردان شهوتی استفاده کرد.

 

مردان شهوتی را چگونه بشناسیم؟

مواردی که در بالا گفته شد تا حد زیادی می تواند به شما کمک کند که مردان شهوتی را چگونه بشناسیم. اگر می خواهید با مردی وارد رابطه ی دوستی شوید پیشنهاد ما به شما این است که اینگونه مردها را انتخاب نکنید، زیرا کنترل این دسته از مردها بسیار دشوار است و چنانچه شما پایبند به اعتقادات و رعایت اصول و عرف باشید آن ها برای شما دردسر ساز هستند.

افرادی که ازدواج کرده اند باید به این نکته توجه کنند که رابطه ی جنسی  زیربنای زندگی مشترک را تشکیل می دهد ، بنابراین لازم است که دقت کنند اگر همسر آن ها با توجه به علائمی که در بالا گفته شد فردی شهوتی است، باید دقت کنند تا نیازهای جنسی او را به طور کامل برآورده کنند تا خدای نکرده شریک زندگیشان دچار انحرافات اخلاقی نشود.

 

منبع: سایت نیک استار

مطالب پیشنهادی
نظرات

25 پاسخ

  1. به نظرم كسي كه روزي سه بار خودشو ارضا مي كنه شهوتي نيست بلكه اون يك جقيه !!
    شهوتي ترتيب ديگران رو ميده نه خودشو 😂

  2. این حرفها چیه میزنین چرا مخواین چشم وگوش مردم رو باز کنین اگه فردا دختر یا زنی ننگ بالا بیاره شما جواب خانوادش میدین مسئولیتش با کیه

  3. من خودم خیلی شهوتی هستم روزی سه بار خودم رو ارضا میکنم وهی وقت هم سیر نمی شوم چکار کنم که دیگه اینکار بزارم کنار

    1. سلام و درود

      همین سوال شمارو در مقاله عوارض خودارضایی خیلی‌ها پرسیدن و در بخش کامنت به طور کامل راهکارهای رفع خودارضایی رو بیان کردیم، کافیه بر روی لینکی که داده شده کلیک کنید و به بخش کامنت‌ها بروید.
      موفق باشید.

      1. ازدواج کن عزیزم ازدواج آسان. وگرنه تا قبل ازدواج تموم میشی یا موتور میسوزونی.

      2. سلام. ببخشید شما الآن ازدواج کردید؟
        و چند سالتونه؟
        من هم یک دختر فوق العاده هات هستم که دوست دارم روزی ۵ بار عمل جنسی انجام بدهم. اگر به هم می خوریم بیایید با هم ازدواج کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 10 =

همچنین بخوانید
ایمپلنت cmi یک ایمپلنت کره ای است، که به علت مقرون به صرفه بودن و کیفیت مناسب، در سطح جهان محبوبیت زیادی دارد. در این مقاله به بررسی کامل ایمپلنت کره ای cmi به همراه تاریخچه و انواع آن می پردازیم.
پیشرفت‌های برجسته هوش مصنوعی در علم پزشکی مورد بررسی قرار می‌گیرد که شامل تشخیص بیماری‌ها، پیش‌بینی نتایج درمانی و بهبود مدیریت بیماران است. این تکنولوژی‌ها تأثیر بزرگی بر بهبود سلامت عمومی و کاهش هزینه‌های درمانی دارند.
تعویض دریچه قلب با دریچه مصنوعی یا بافتی به منظور بهبود عملکرد قلب استفاده می‌شود. این روش جراحی خطراتی از جمله عفونت‌ها، خونریزی و مشکلات قلبی را می‌تواند به همراه داشته باشد.