تصاویر زیبای خانه های درختی برای حفاظت از جنگل

خانه های درختی که بیشتر افراد از این خانه های درختی خوششان می آیند و در جنگل برای خودشان درست می نمایند تا لحظاتی از زندگی ماشینی خلاص شده و با صدای پرندگان زندگی نمایند ولی در یک اقدام چندین خانه درختی در جنگل درست نمودند تا  با این خانه های درختی از محیط زیست جنگل مراقبت نمایند و جنگل ها محفوظ بمانند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر خانه های درختی بسیار بزرگ در وسط جنگل را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

خانه های درختی بسیار بزرگ
خانه های درختی بسیار بزرگ

در شش سال گذشته، چندین زن و مرد در یک جنگل کوچک ۱۰۰ هکتاری در حومه کلن در آلمان غربی زندگی می‌کنند. آن‌ها در خانه درختی‌هایی که ۲۴ متر از سطح جنگل ارتفاع دارند، می‌خورند، می‌خوابند و زندگی می‌کنند. اما این افراد بی خانمان نیستند.

آن‌ها در جنگل ساکن شده اند تا آن را از بلعیده شدن توسط فعالیت‌های معدنی حفظ کنند که درست در کنار تنها جنگل بلوط و ممرز در این بخش از اروپا فعالیت می‌کند. از سال ۱۹۷۸ شرکت انرژی آلمان مزر جنگل‌ها را حذف کرده تا فعالیت‌های خود را گسترش دهد. قبل از افتتاح معدن، جنگل ۱۲۰۰۰ ساله هامباخ بیش از ۵۲۶۰ هکتار وسعت داشت، اما امروزه تنها ۱۰ درصد از آن باقی مانده است.
خانه های درختی بسیار بزرگ

در سال ۲۰۱۲ گروهی از فعالان محیط زیست شروع به زندگی در خانه‌های درختی در این جنگل کردند تا مانع قطع درختان شوند. خانه‌ها چندین متر بالاتر از زمین ساخته شد تا کار را برای مسئولان سخت کند. در سال اول، آن‌ها فقط شش ماه از سال ساکن جنگل بودند، اما از سال ۲۰۱۴ همیشه افرادی در آن زندگی می‌کنند.

خانه های درختی بسیار بزرگ

زندگی در اینجا بسیار سخت است. هیچ آب لوله کشی یا برقی وجود ندارد و زمستان‌ها بسیار سرد می‌شود. اما برخی خانه‌های درختی مجهز به پنل‌های خورشیدی هستند که انرژی لازم برای شارژ لپتاپ و موبایل را و روشنایی را فراهم می‌کنند. برخی هم دیوار‌های عایق و شومینه دارند و آب باران را برای شستن ظرف ذخیره می‌کنند.

حدود ۶۰ خانه درختی در جنگل هامباخ وجود دارد که برخی از آن‌ها با معابر معلق با هم ارتباط دارند. بزرگترین خانه درختی سه اتاق دارد و بین سه درخت ساخته شده است و به عنوان اتاق جلسات و گفتگوی این فعالان عمل می‌کند. آشپزخانه مشترک این دهکده درختی هم در این خانه قرار دارد. در کناره جنگل هم کمپی قرار دارد که یک آشپزخانه مشترک، فضای خواب، کتابخانه، موزه و آسیاب بادی برای تولید برق خانه‌های درختی دارد. این کمپ در یک ملک شخصی قرار دارد و پلیس نمی‌تواند بدون دستور قضایی وارد آن شود.

خانه های درختی بسیار بزرگ
خانه جنگلی

فعالان محیط زیست می‌خواهند معدن بسته شود و باقی مانده جنگل حفظ شود. از این معدن نوعی زغال سنگ استخراج می‌شود که با نام زغال قهوه‌ای شناخته شده و بسیار کثیف‌تر از زغال سنگ است و بالاترین میزان کربن دی اکسید را منتشر می‌کند. شرکت انرژی می‌گوید فعالیت این معدن در اواسط دهه ۲۰۲۰ متوقف می‌شود و بعد از آن تبدیل به یک دریاچه تفریحی ۳۵ کیلومتر مربعی می‌شود.

خانه های درختی بسیار بزرگ
اقامتگاه خانه های درختی
خانه های درختی بسیار بزرگ
عکس کلبه های رویایی چوبی و جنگلی به شکل خانه
خانه های درختی بسیار بزرگ
مردمی که در خانه های درختی زندگی می کنند
خانه های درختی بسیار بزرگ
عکس خانه های درخی
خانه های درختی بسیار بزرگ
مشهورترین خانه‌های درختی جهان
خانه های درختی بسیار بزرگ
مجلل ترین خانه های درختی

 

منبع: برترین ها

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 16 =