حسین محب‌اهری بازیگر مطرح سینما دوباره بیمار شد

حسین محب‌اهری بازیگر خوب کشورمان در حال حاضر در بیمارستان به سر می برد او چند سال پیش به بیماری سرطان غدد لنفاوی دچار شده بود که توانست بر بیماریش غلبه نموده و خوب شود چند روز پیش اعلام نمودند حسین محب‌اهری دوباره در بیمارستان می باشد و اصلا حالش خوب نمی باشد محب اهری 67 سال سن دارد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر حسین محب‌اهری بازیگر پیشکسوت در بیمارستان را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

حسین محب‌اهری (زادهٔ ۱۳۳۰ در تهران) بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما و اهل ایران است. فرحناز منافی ظاهر، بازیگر تلویزیون و سینما، قبلاً همسر او بود. او لیسانس ادبیات فارسی را از مدرسهٔ عالی ادبیات و زبان‌های خارجی در سال ۱۳۵۸ دریافت کرده‌است. یک دوره آموزش بازیگری در کارگاه نمایش، زیر نظر آربی اوانسیان در سال ۱۳۵۴ دید. بازی در سینما را از سال ۱۳۶۵ با ایفای نقش کوچکی در فیلم رابطه به کارگردانی پوران درخشنده آغاز کرد. او همچنین از سال ۱۳۵۰ به عکاسی تجربی و تئاتر اشتغال داشته‌است.

حسین محب‌اهری بازیگر قدیمی تلویزیون، تئاتر و سینما غایب سالگرد “منوچهر نوذری” بود و جای او در میان “صبح جمعه‌ای‌ها” خالی بود. وقتی از بیوک میرزایی و علیرضا جاویدنیا جویا شدیم اشاره کردند حال حسین محب‌اهری خوب نیست و به بیمارستان منتقل شده است. از این رو با این بازیگر پیشکسوت تماس گرفتیم و او این خبر را تأیید کرد.

حتما بخوانید  شناسایی ۴۰ پرستار جعلی و معرفی آن‌ها به قوه قضاییه

محب‌اهری درباره وضعیت جسمانی خود با اشاره به وخامت بیماری‌اش به خبرنگار گفت: امروز در برنامه منوچهر نوذری نتوانستم کنار دوستان “صبح‌ جمعه با شما” باشم و آن‌ها را در ضبط این برنامه همراهی کنم چون چند روزی است به دلیل وخامت بیماری‌ام در بیمارستان لاله بستری شده‌ام.

حسین محب‌اهری بازیگر پیشکسوت
حسین محب‌اهری بازیگر پیشکسوت

از مردم عزیز کشورم و دوستان و همکارانم درخواست دارم برای من دعا کنند تا ان‌شاالله دوباره بتوانم در رادیو، تلویزیون و تئاتر کارهای درخور شأن ملت ایران انجام دهم.

وی افزود: حال خوبی ندارم و همه اوضاع و احوال وخیم گذشته دوباره برگشته و در بخش آنکولوژی بیمارستان لاله بستری شده‌ام.

گفتنی است، حسین محب‌اهری از سال 53 وارد حرفه بازیگری شده و بیش از 130 تئاتر و فیلم سینمایی و تلویزیونی داشته است و نزدیک به هفت سال است که دچار سرطان لنف دست است.

سایت نیک استار برای جناب آقای حسین محب اهری آرزوی صحت و سلامتی را دارد.

 

تسنیم

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

همچنین بخوانید