سود سهام عدالت در سال 97

سود سهام عدالت هر ایرانی امسال به حساب شبا آنها واریز خواهد شد هر شخصی که دارای برگه سود سهام عدالت میباشند در زمانی که اعلام شود سود سهامشان به شماره حساب آنها واریز خواهد شد سال قبل نیز سود سهام عدالت همه افراد داده شد دلت کسر بودجه برای واریز سهام ندارد و می تواند امسال هم برای هر ایرانی سودی را پیش بینی نماید در ادامه جزئیات بیشتر جزئیات سود سهام عدالت در سال 97 برای همه ایرانی ها را در سایت نیک استار مورد بررسی قرار خواهیم داد با ما همراه باشید.

 

سود سهام عدالت هر فرد

مشاور سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد، پیش‌بینی می‌شود امسال مجموع سود مصوب برای توزیع میان مشمولان سهام عدالت، به ۵ هزار میلیارد تومان برسد.

جعفر سبحانی با بیان اینکه تاکنون برای سود سهام عدالت، ۴۰ میلیون نفر شماره شبای بانکی داده اند، اظهار داشت: پایان مهر آخرین فرصت برای ثبت شماره شبای بانکی است و این مهلت دیگر تمدید نمی‌شود.

واریز سود سهام عدالت
واریز سود سهام عدالت

سود سهام عدالت سال مالی ۹۶

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به سود سهام عدالت سال مالی ۹۶، گفت: تا این لحظه بالای ۳۸۰۰ میلیارد تومان سود سهام عدلت مشمولین که ناشی از عملکرد شرکتهای سرمایه پذیر در سال ۹۶ است، قطعی شده که بیشتر از سال گذشته است.

وی ادامه داد: البته مجامع چند شرکت به همراه هلدینگ خلیج فارش پایان مهرماه سود مصوب خود را اعلام می کنند که پیش بینی می شود در صورت ارائه این سودها، سود مصوب برای توزیع میان مشمولان به ۵ هزار میلیارد تومان برسد.

در صورت محقق شدن سود ۵ هزار میلیارد تومانی سال مالی ۹۶، هر ایرانی در سال جاری ۱۲۰ هزار تومان سود سهام عدالت دریافت خواهد کرد.

 

منبع: سایت نیک استار

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 13 =

همچنین بخوانید
رکنا: تولیدکنندگان محتوا مسئول محتوایی هستند که منتشر می‌کنند. اما مدیران سایت‌ها و پلتفرم‌ها خودشان محتوایی ارائه نمی‌کنند و صرفا فضا را برای ارائه محتوا آماده می‌کنند. کار آن‌ها ایجاد امکان دانلود، آپلود، اشتراک‌گذاری و ذخیره محتوا است و سایت‌هایی مثل «دیوار»، «آپارات» و «یوتیوب» در این رده قرار می‌گیرند.
رکنا: عضو قضائی شورای رقابت طی نامه‌ای از دادستان کل کشور خواستار پیگیری اقدامات غیرقانونی وزارت صمت و خودروسازان در خصوص افزایش قیمت شد و تأکید کرد؛ اقدام خودروسازان قطعاً دادگستری را با انبوهی از پرونده‌های قضائی روبه رو می‌کند.