بسته شدن جاده چالوس بر اثر ریزش سنگ

جاده چالوس یکی از مکان هایی زیبا و پر تردد در شمال ایران می باشد با وجود جوی ناپایدار و بارش برف و باران هم جاده لغزنده می باشد و هم بر اثر ریزش سنگ از کوه جاده چالوس بسیار خطرناک شده است افذادی که در آخر  تعطیلات آخر هفته دوست داشتند به چالوس سفر نمایند فعلا به اطلاعشان می رسانیم که این جاده بسته می باشد و تردد به کندی در این جاده صورت می گیرد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر جاده چالوس بر اثر ریزش سنگ از کوه بسته اعلام شد را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

جاده چالوس
ریزش سنگ در جاده چالوس

رئیس پلیس راه استان البرز از ریزش سنگ در جاده «کرج – چالوس» در محدوده البرز خبرداد.

سرهنگ «رضا گودرزی» گفت: ریزش سنگ صبح امروز پنج‌شنبه 24 آبان در محدوده سه راهی دیزین رخ داد که خوشبختانه هیچ خسارتی در پی نداشت و بلافاصله مسیر توسط مأموران راهداری و پلیس راه پاکسازی شد و تردد درآن جریان دارد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به بارش برف و باران، احتمال سقوط سنگ در مسیرهای کوهستانی به ویژه جاده «کرج- چالوس» دور از انتظار نیست بنابراین پرهیز از سفرهای غیر ضروری در این مسیرها به رانندگان توصیه می‌شود.

حتما بخوانید  جاده چالوس همچنان بسته است
جاده چالوس
ریزش سنگ از کوه در جاده چالوس

 

جاده چالوس بر اثر ریزش سنگ از کوه بسته اعلام شد

گودرزی افزود: بیشترین احتمال سقوط سنگ در محدوده امام چشمه تا کندوان در جاده چالوس است که از رانندگان می‌خواهیم در این محدوده توقف نکنند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون در جاده «کرج – چالوس» درمحدوده کندوان بارش برف و در بقیه محورهای استان شاهد بارش باران هستیم.

گودرزی به رانندگان توصیه کرد: با توجه به برودت هوا، بارش باران و برف به‌ویژه در مناطق کوهستانی، پیش از سفر از وضعیت راه‌ها، از سلامت فنی خودرو، داشتن سوخت کافی و همراه داشتن زنجیر چرخ برای پیشگیری از مشکلات سفر مطمئن شوند.

وی یادآورشد: با توجه به مه آلود بودن هوای استان البرز لازم است رانندگان در موقع رانندگی فاصله طولی را رعایت کنند تا از بروز حوادث رانندگی جلوگیری شود.

 

منبع: ایسنا

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + پنج =

همچنین بخوانید
فارس نوشت: دادستان عمومی و انقلاب تهران به دنبال بازدیدهای مستمر خود، این بار به همراه هیات قضایی ۱۲۵ نفره به ندامتگاه تهران بزرگ رفت و ضمن استماع درخواست‌های مددجویان به صورت چهره به چهره با آن‌ها دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.