تیپ و استایل جدید دنیا جهانبخت 2018 در اینستاگرام

دنیا جهانبخت یکی از ستاره های اینستاگرام می باشد شایع شده بود که دنیا جهانبخت نوه هاشمی رفسنجانی می باشد که این خبر از طرف دنیا جهانبخت تکذیب شد دنیا در اینستاگرام شناخته شد و تبدیل به یک مدلینگ و ستاره که برندهای مختلف لباس و خودرو را تبلیغ می نماید شد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر تیپ و استایل جدید دنیا جهانبخت 2018 در اینستاگرام  را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

بیوگرافی دنیا جهانبخت :

دنیا جهانبخت متولد 30 آبان 1368 در تهران، چهره اینستاگرامی است.فارغ التحصیل لیسانس گرافیک از دانشگاه آزاد مرکز می باشد در یک خانواده 4 نفر بدنیا آمده است؛ پدرش فوت کرده، وضعیت مالی خوبی دارند و در حال تلاش برای گرفتن اقامت آمریکاست.

 دنیا جهانبخت
عکس جدید دنیا جهانبخت

شروع با فیسبوک

در زمانی که فیسبوک در اوج محبوبیت در بین ایرانی ها بود، دنیا جهابنخت که تازه به سن 18 سالگی وارد شده بود با انتشار عکس هایی از خود با توجه به چهره زیبای خود مورد توجه قرار گرفت و توانست فالورهای زیادی را جذب کند.

 دنیا جهانبخت
دنیا جهانبخت با چادر مشکی

مهاجرت

با پایان یافتن تحصیلان در ایران، خانوادگی به ترکیه مهاجرت کردند.می گوید خداروشکر من خانوادم اوضاع مالی خوبی دارند و منو ساپورت می کند، قصد دارد بعد از مدتی اقامت در ترکبه به آمریکا مهاجرت کند و مدتهاست در نوبت بررسی مدارکش در سفارت این کشور می باشد.او اولویت ادل زندگی اش را ادامه تحصیل عنوان می کند.

 دنیا جهانبخت
تیپ خفن دنیا جهان بخت

فوت پدر

قهرمان زندگی من مادرم هست، ایشالله همیشه سالم و سلامت باشه و سایش بالا سرم باشه، و اینکه سلامتی مامانم همه چیز منه ، پدرم چند سال پیش از دنیا رفته است.

آرزوها

آرزوهایم مادی نیست اولیش سلامتی مامانم است و دومیش رسیدن به کسی که دوستش دارم سومیش آرامشه ، ،آرامش تنها چیزیه که همه توی زندگیشون نیاز دارند آرزوی دیگه ای ندارم.

شهرت میلیونی

ماجرای شروع شهرت جنجالی وی از عشق به خواننده زیر زمینی شروع شد.دنیا جهانبخت با انتشار عکس هایی از عشق آتشین خود به ساسی مانکن رونمایی کرد اما این عشق یک طرفه از سوی ساسی بی جواب ماند تا جایی که جهانبخت با انتشار کلیپی که داشت خودش را خفه می کرد این ماجرا را بزرگ تر کرد.با انتشار عکس و کلیپ های بیشتر صفحه اینستاگرام وی محلی برای حضور میلیون ها نفر جهت بحث و جدال و شوخی شد، این حضور میلیونی تابحال تعداد فالورهای او را به بیش از 4 میلیون نفر رسانده است.

دنیا جهانبخت
تیپ خفن دنیا جهانبخت

دنیا جهان بخت

دنیا جهان بخت

دنیا جهان بخت
دنیا جهان بخت در ویلای شخصی
دنیا جهانبخت
تصاویر جدیذ دنیا جهان بخت
دنیا جهانبخت
مدل موی دنیا جهان بخت
دنیا جهانبخت
عکس ماشین دنیا جهان بخت
دنیا جهانبخت
مدل خط چشم دنیا جهان بخت
دنیا جهانبخت
دنیا جهان بخت در حال تبلیغ موبایل
دنیا جهانبخت
چهره زیبای دنیا جهان بخت
دنیا جهانبخت
لباس گلدار دنیا جهان بخت

 

منبع: سایت نیک استار

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =