عکس پاییزی و جدید مهتاب کرامتی در استانبول

مهتاب کرامتی با تیپ زیبایی عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر نموده است این بازیگر در یک سفر پاییزی به ترکیه رفته است رنگ لباس های مهتاب کرامتی بسیار زیبا و ست می باشد مهتاب کرامتی متولد 1349 در مهر ماه می باشد او فارغ التحصیل رشته میکروبیولوژی از تهران است و در کلاس های بازیگری امین تارخ شرکت نموده است در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر تیپ مهتاب کرامتی در استانبول ترکیه را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

فعالیت مهتاب کرامتی در یونیسف

انتخاب من برای عنوان سفیر یونیسف به رشته تحصیلی من که «میکروبیولوژی» است و مقوله ایدز. در واقع آشنایی من با یونیسف برمی گردد به کمپینی که با آن ها همکاری کردم. من نمی دانستم چیزی به اسم «سفیر صلح» در ایران وجود دارد، اما خوشبختانه خوش شانسی من بود که این آشنایی اتفاق افتاد و دغدغه ام دیده شد.
واقعیت این است من برای این کمپین و موارد اینچنینی زمان می گذاشتم؛ یعنی فقط به عنوان یک نماد و دوستدار به این همکاری نگاه نکردم. ما برای کار وقت می گذاریم، خیلی بیشتر از روزهای اول. بعد از آن، کار من جدی تر شد و تبدیل شدم به سفیر حسن نیت یونیسف که در شاخه های مختلف کار می کند و HIV (ایدز) یکی از آن هاست.

حتما بخوانید  جنجال اوزیل در توقف فنرباغچه در لیگ اروپا (عکس)
مهتاب کرامتی
مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی عکس از خود در مسجد سلطان احمد‎ ترکیه در استوری اینستاگرامش منتشر کرد.

مهتاب کرامتی
تیپ مهتاب کرامتی در استانبول ترکیه

 

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + ده =