جزئیات تصادف دانش آموزان تبریزی در جاده ائل گلی

تصادف دانش آموزان تبریزی امروز به دلیل بارش باران در شهر تبریز و بارش برف در ارتفاعات  صورت گرفت و این حادثه خونین چندین کشته و زخمی بر جای گذاشت که خانواده دانش آموزانی که در این حادثه کشته شدند بسیار ناراحت می باشند و داغدار شدند و چند دانش آموز در بیمارستان سر پا معالجه و چند نفر هم بستری شده اند که حالش خوب نمی باشد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر تصادف مرگبار اتوبوس دانش آموزان در جاده ائل گلی تبریز را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

تصادف اتوبوس دانش آموزان در تبریز

تصادف مرگبار اتوبوس دانش آموزان
تصادف مرگبار اتوبوس دانش آموزان

تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان در تبریز

تاکنون یک نفر از دانش آموزان و یک بزرگسال کشته و سایر دانش آموزان مجروح شده‌اند.

آتش‌نشانان و بیش‌از ۱۰ آمبولانس در محل حضور دارند و و امدادگران و آتش ‌نشانان مشغول عملیات امداد و نجات هستند .

تبریز کلانشهری در شمال‌غرب ایران و مرکز استان آذربایجان شرقی است این شهر، بزرگ‌ترین قطب اقتصادی منطقهٔ شمال‌غرب ایران و مناطق آذری‌نشین بوده و مرکز اداری، ارتباطی، بازرگانی، سیاسی، صنعتی، فرهنگی و نظامی این منطقه شناخته می‌شود.

شهرتی فر معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: ۳۸ مصدوم این حادثه به بیمارستان امام رضا (ع)، یک نفر به بیمارستان شهدا و یک نفر نیز به بیمارستان سینا اعزام شدند.

وی اضافه کرد: اکثر مصدومان به صورت سرپایی مداوا شدند و تنها یک نفر جراحی شد.

 

منبع: ایلنا

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 14 =

همچنین بخوانید
فارس نوشت: دادستان عمومی و انقلاب تهران به دنبال بازدیدهای مستمر خود، این بار به همراه هیات قضایی ۱۲۵ نفره به ندامتگاه تهران بزرگ رفت و ضمن استماع درخواست‌های مددجویان به صورت چهره به چهره با آن‌ها دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.