خرید کره بادام زمینی
با انتخاب بهترین کره بادام زمینی، به راحتی و با لذت لاغر شوید! مقاله حاضر بهترین گزینه‌های کره بادام زمینی برای لاغری شما را معرفی می‌کند.

لاغری تنها یک واژه نیست .برای بعضی افراد به یک ارزو یا حتی  به یک هدف تبدیل شده است. افراد زیادی در جامعه هستند که از معضل چاقی رنج می برند و متاسفانه به صورت فراگیر هر جنسیت وسن وسالی را درگیر خودش کرده است.نکته ی جالب اینجاست که همین افراد برای درمان چاقی می پرسند چی بخوریم که لاغر شویم یعنی با زهم به فکر خوردن می باشند یکی از خوراکیهای  توصیه در این زمینه مصرف کره ی بادام زمینی می باشد . البته یک کره ی بادام زمینی ارگانیک .قیمت کره ی بادام زمینی ارگانیک  در مقایسه با کره  بادام زمینی فراوری شد کمی گرانتر است ولی اگر شما قصد دارید هم بخورید وهم وزن کم کنید بنابر این قیمت کره ی بادام زمینی نباید زیاد هم شما را درگیر خودش کند. تا انتهای این گفتار با ما همرا باشید تا با قیمت کر ه ی بادام زمینی -خواص ان برای لاغری و نحوه ی مصرف کره ی بادام زمینی اشنا شوید.

برای مشاهده قیمت کره بادام زمینی به فروشگاه salmator سر بزنید.

قیمت کره بادام زمینی

رابطه ی کره ی بادام زمینی و درمان چاقی

کره ی بادام زمینی یک کره ی سرشار از خاصیت والبته پر کالری می باشد. البته منظور از کره ی بادام زمینی پرخاصیت کره ی بادام زمینی ارگانیک می باشد نه کره ی فراوری شده.

که قیمت کره ی بادام زمینی ارگانیک با کره ی بادام زمینی فراوری شد متفاوت است .کره ی بادام زمینی ارگانیک از ترکیباتی همچون قندها چربی ها فیبرها پروتین ها و ویتامین ها و… می باشد هر کدام از ترکیبات موجود در این نوع کره خواص خودش را دارد.براساس پزوهش های صورت گرفته در مورد ترکیبات موجود در کره ی بادام زمینی به این نتیجه رسیده اند که این نوع کره هم می توانید موجب چاقی شود وهم در رابطه با کاهش وزن ولاغری می توان استفاده نمود.

همانطور که در قسمت بالا بیان شد یکی از خواص موجود در کره ی بادام زمینی فیبر می باشد که هم می تواند هم در هضم غذا کمک کند وهم اینکه از یبوست که خودش یکی از عوامل چاقی می باشد جلوگیری نماید.فراموش نکنید فیبر موجود در کره ی بادام زمینی ارگانیک بالاتر از فیبرموجود در نوع فراوری شده ی ان است بنابراین با توجه به تفاوت قیمت کره ی بادام زمینی ارگانیک با انواع فراوری شده ی این محصول به شما توصیه می شود از کره ی بادام زمینی ارگانیک استفاده نمایید.

نحوه ی مصرف کره ی بادام زمینی برای لاغری 

کره ی بادام زمینی پر کالری وسرشار از انواع اسیدهای چری اشباع شده واسیدهای چرب اشباع نشده می باشد که وجود هر دو ترکیب برای سلامتی بدن نیاز وضروری می باشد این ترکیبات کم نظیر در کره ی بادام زمینی ارگانیک به مقدار کافی موجود است وبه همین دلیل قیمت کره ی بادام زمینی ارگانیک کمی گرانتر می باشد. در نظر داشته باشید اکثر چربی های موجود در کره ی بادام زمینی از نوع اشباع نشده می باشد که از نوع چربی خوب وبی ضرر می باشد.حضور این چربی ها می تواند به شما در طول روز حس سیری را القا نمایید.

برخی افراد در طول روز دچار پر خوری وحتی در بعضی مواقع دچار ریزه خواری می شوند واین یک عادت بد و البته یک عامل برای افزایش وزن میاشد شما می توانید یک کرهی بادام زمینی ارگانیک تهیه کنید ودر وعده ی صبحانه از ان استفاده نمایید .فیبر موجود در کره ی بادام زمینی حس سیری را به شما القا می نمایید و خوب همین امر باعث کاهش تدریجی وزن می شود فراموش نکنید این ویزگی منحصر در کره ی بادام زمینی ارگانیک است که در مقایسه با نوع فراوری ان قیمت کره ی بادام زمینی ارگانیک کمی بالاتر است لازم به ذکر است که کره ی بادام زمینی در دو نوع شیرین و بانمک موجود است واگر شما قصد کاهش وزن دارید از کم نمک  و در رصورت امکان از بدون نمک ان استفاده نمایید  هرگز در مصرف ان زیاده روی نکنید چرا که مصرف بیش از اندازه ی کره ی بادام زمینی موجب افزایش وزن می شود.

خواص کره ی بادام زمین برای لاغری و بیماری دیابت

بالا رفتن قند خون در افراد دیابتی یک مشکل اساسی می باشد هر چه سرعت قند ازاد شده در غذا وحرکت ان در رگها بیشتر باش قند خون افزایش پیدا می کند اگر فرد دیابتی بتواند از خوراکیهایی که سرعت ازاد شدن قند رو پایین بیاره استفاده کند  در نتیجه از دیابت وعوارض ان جلوگیری می کند یکی از خوراکیها مصرف کره ی بادام زمینی ارگانیک می باشد که ابته قیمت کره ی بادام زمینی ارگانیک کمی گرانتر از نوع فراوری شده ی ان می باشد که البته به شما توصیه می شود در اینجا باید کیفیت را در نظر گرفت وقیمت کره ی بادام زمینی مهم نیست به این دلیل که درست است شما هزینه ی بیشتری پرداخت می کنی ولی در عوض سلامتی را به بدنتان هدیه کرده اید. واز طرف دیگه این خواص مطرح شده فقط در کره ی بادام زمینی ارگانیک موجود است خاصیت ثابت نگه داشتن قند خون در یک کره ی بادام زمینی اصل می باشد به همین دلیل بیان شد که قیمت کره ی بادام زمینی را ملاک خرید در قرار ندهید.بعضی از افراد دیابتی مجبور هستند که برای پایین اوردن با حتی ثابت نگه داشتن قند خون رزیم غذایی داشته باشند گنجاندن کره ی بادام زمینی در وعده ی صبحانه تا حد زیادی می تواند تا حد زیادی به تحقق این مهم کمک نماید

کره ی بادام زمینی برای لاغری و درمان کبد چرب 

در برخی موارد هر چه فرد دچار افزایش وزن باشد در نتیجه خطر ابتلا به کبد چرب نیز در فرد بالا می رود البته ناگفته نماند مه بیماری کبد چرب رابطه ی زیادی با شاخص توده ی بدنی فرد ندارد چه بسا در برخی موارد یک فرد لاغر اندام از بیماری کبد چرب رنج ببرد ولی داشتن اضافه وزن ونمایه ی توده ی بدنی بالا در بروز این بیماری بدون تاثیر نیست .استفاده ی مناسب از کره ی بادام زمینی جدای از بحث کاهش وزن موجب پاکسازی کبد نیز می شود. زمانی که کبد پاکسازی شود در نتیجه چربی کبد کاهش پیدا می کند.والبته این خاصیت فقط در کره ی بادام زمینی ارگانیک وجود دارد که البته قیمت کره ی بادام زمینی ارگانیک  نسبت به انواع دیگر موجود در فروشگاهها کمی متفاوت است وعلت تقاوت قیمت کره ی بادام زمینی ارگانیک با نوع فراوری شده ی ان در میزان کیفیت واثر بخشی ان می باشد.

کره ی بادام زمینی و لاغری و کاهش دهنده ی فشار خون

در برخی موارد افزایش وزن می تواند عامل بالا رفتن سطح فشار خون در افراد شود و همین امر زمینه ساز بروز برخی بیمارهای قلبی عروقی نیز می شود کنجاندن کره ی  بادام زمینی در وعده ی صبحانه به دلیل داشتن مقادیر بالای فیبر وچربی های اشباع نشد در درجه ی اول موجب کاهش وزن در افراد شده و از طرف دیگر به دلیل دارا بودن مقادیر بالایی از پتاسیم موجب پایین امدن سطح فشار خون در افراد می شود .به یاد داشت باشید این مزیت ها فقط در  کره ی بادام زمینی ارگانیک وجود دارد که البته اگر شما بعد از مطالعه ی این گفتار قصد خرید این  نوع کره ی  بادام زمینی را داشته باشید  باید در نظر داشته باشید قیمت کره ی بادام زمینی ارگانیک با سایر انواع موجود در بازار کمی متفاوت است.

خرید کره بادام زمینی

 

آموزش یک صبحانه ی کم کالری و لاغر کننده با کره ی بادام زمینی

همان گونه که بیان شد مصرف کره ی بادام زمینی در وعده ی صبحانه به دلیل داشتن مقادیر بالایی از فیبر علاوه بر یک تغذیه ی مناسب وخوشمزه برای صبحانه یک خوراکی ایده ال برای کاهش وزن می باشد البته منظور از کره ی بادام زمینی از نوع ارگانیک واصیل ان مد نظر می باشد چون در کره ی بادام زمینی فراوری شد از مواد مختلف برای افزایش حجم کره استفاده می کنند واین در حال است که کره ی بادام زمینی ارگانیک از مقادیر مناسبی بادام بو داده بدون هیچ افزودنی می باشد البته درست است که قیمت کره ی بادام زمینی اصیل کمی بالاتر است ولی به سلامت وخواص ان می ارزد. اگر تصمیم دارید که از این نوع کره در وعده ی صبحانه استفاده نمایید زیاده روی نکنید چرا که مصرف بیش از اندازه موجب داشتن نتایج عکس می شود. شما می تواید روزانه دو قاشق از این کره را استفاده نمایید به عنوان نمونه یک سالاد میوه اماده کنید واز کره ی بادام زمینی به عنوان طعم دهنده ی نهایی استفاده کنید یا بر روی برشی از سیب یاحتی گلابی یک ترکیب عالی به شما می دهد که همه ی این موارد را می توان در وعده ی صبحانه استفاده نمود استفاده ان بر روی کرفس یا کراکر نمکی یا حتی نان های حجیم شده بسیار پر خاصیت می باشد

عوارض مصرف بیش از حد کره ی بادام زمینی

کره ی بادام زمینی هم مانند انواع خوراکی های موجود در صورت مصرف بیش از حد می تواند موجب بروز برخی بیماری ها شودحتی اگر شما از کره ی بادام زمینی ارگانیک استفاده کنید وقیمت کره ی بادام زمینی برای شما اهمیت نداشته باشد ودر اصل موضوع تغیری ایجاد نمی کندمصرف بیش از حد کره ی بادام زمینی می تواند موجب

  • افزایش وزن
  • ایجاد الرزی وحساسیت های پوستی
  • ایجاد بیماری های قلبی عروقی
  •  بالا رفتن احتمال ابتلا به دیابت می شود

کلام آخر

در این نگاشته تلاش شد که شما را با خواص مصرف کره ی بادام زمینی و تاثیر ان بر کاهش وزن اشنا کنیم در نظر داشته باشید که کره ی بادام زمینی اصل این خواص را دارد پس منهای قیمت کره ی بادام زمینی فقط به خواص ان فکر کنیدو از تاثیرکم نظیر ان درکاهش وزن  شگفت زده شوید. واینکه در مصرف این ترکیب خوشمزه و فوق العاده زیاده روی نکنید تا نتیجه بگیرید.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − یک =