بهترین نکات خرید برای جمعه سیاه 2022
جمعه سیاه قرار است بزرگترین رویداد خرید سال باشد و معاملات ارزان زیادی را هم به صورت آنلاین و هم در خیابان های بزرگ به همراه دارد. و با خریدارانی که مشتاق دریافت بهترین معاملات هستند، امسال بهتر از همیشه خواهد بود.

بهترین سایت فروش اسباب بازی در جمعه سیاه تخفیف های عالی ارائه می دهند. ثا مثلا بهترین سایت خرید پوشاک در جمعه سیاه تخفیف های قابل ملاحظه ای ارائه می دهند.

اگر می خواهید از بزرگترین رویداد خرید امسال بیشترین استفاده را ببرید، باید از همین حالا برنامه ریزی کنید. در ادامه بخوانید تا همه چیزهایی را که باید درباره جمعه سیاه 2022 بدانید، از جمله اینکه چه زمانی است، کجا بهترین معاملات را پیدا کنید، و نکات برتر ما برای خرید بدانید.

جمعه سیاه چیست؟

جمعه سیاه در دهه 1950 در ایالات متحده آغاز شد. این به روز بعد از تعطیلات شکرگزاری ایالات متحده اشاره دارد که خرده فروشان برای شروع فصل کریسمس، فروش های بسیار تبلیغاتی را ارائه می دهند. در بسیاری از کشورها مشاهده می شود، این یکی از بهترین روزها برای خرید در فروشگاه است و بسیاری از مغازه ها از صبح تا دیروقت باز هستند. خریداران می توانند معاملات شگفت انگیزی در مورد لوازم الکترونیکی، اسباب بازی ها و سایر مواردی که اغلب با قیمت های بسیار تخفیف دار در دسترس هستند، دریافت کنند.

چرا به آن جمعه سیاه می گویند؟

این روز معاملات پس انداز پول است، پس چرا آن را جمعه سیاه می نامند؟ برخی فکر می کنند این نام از اصطلاح مالی “در سیاه” گرفته شده است تا این زمان سودآور برای مشاغل را توصیف کند. برخی دیگر می گویند که در دهه 60 در فیلادلفیا ابداع شد، جایی که پلیس از آن برای توصیف ترافیک سنگینی که پس از روز شکرگزاری رخ می داد استفاده می کرد. در سال‌های اخیر، خرده‌فروشان از این اصطلاح برای توصیف فروش قبل از کریسمس استفاده کرده‌اند.

جمعه سیاه 2022 چه زمانی است؟

جمعه سیاه 2022 در روز جمعه 25 نوامبر است. با این حال، بسیاری از مغازه‌ها زودتر تخفیف‌ها را ارائه می‌کنند و این معاملات تا دوشنبه بعد یعنی دوشنبه سایبری و در 28 نوامبر ادامه دارد.

نکات خرید جمعه سیاه

این نکات خرید به شما کمک می‌کند که جلوتر از شهرها باشید و به‌موقع برای جمعه سیاه ۲۰۲۲ آماده شوید.

1- به دنبال بهترین معاملات اولیه باشید

می‌توانید از هم‌اکنون خرید برخی از بهترین معاملات اولیه را شروع کنید. بسیاری از خرده فروشان پیشنهادات ویژه را از قبل منتشر می کنند، در واقع شما از همین الان معاملات عالی پیدا خواهید کرد. آمازون قبلاً معاملات جمعه سیاه را منتشر کرده است، و Best Buy معاملات فوق العاده ای دارد که در طول فصل اتفاق می افتد. خرده‌فروشان مستقر در بریتانیا مانند جان لوئیس، کریس و آرگوس نیز تمایل دارند تا قبل از روز، چند معامله بزرگ را راه‌اندازی کنند.

2 –از برنامه های خرید صرفه جویی در هزینه استفاده کنید

همه برنامه‌های خرید عمده در حال بارگذاری معاملات هیجان‌انگیز و پیشنهادهای صرفه‌جویی در پول روی پلتفرم‌های خود هستند. برنامه های صرفه جویی در پول مانند Vouchercloud چیزی است که نمی توانید از دست بدهید. از آنها برای کشف معاملات آنلاین و درون فروشگاهی، جستجوی آگهی‌ها و کاتالوگ‌های فروشگاه‌های منطقه خود، مقایسه قیمت‌ها، دریافت نمونه‌های رایگان و موارد دیگر استفاده کنید.

3- یک لیست آرزوها تهیه کنید

دریافت بهترین معاملات در این جمعه سیاه به این معنی است که از قبل تحقیقات خود را انجام دهید. به‌جای اینکه به دنبال ارزان‌ترین معاملات باشید، فهرستی از آنچه واقعاً می‌خواهید تهیه کنید، چه تلویزیون جدید، یک رایانه لپ‌تاپ یا چیز دیگری. هر مارک یا ویژگی خاصی را که به دنبال آن هستید یادداشت کنید، به این ترتیب می توانید مستقیماً به تخفیف هایی بروید که بیشتر مورد علاقه شما هستند.

4- برای جمعیت برنامه ریزی کنید

با خریدهای بسیار زیادی که در چند سال گذشته به صورت آنلاین انجام شده است، جمعه سیاه 2022 می تواند یکی از بزرگترین جمعه های تاریخ باشد. و با معاملات بسیار زیاد، درب‌بازها و ساعات کاری ویژه، حتی باهوش‌ترین خریداران نیز ممکن است غافلگیر شوند. اگر امسال به خیابان های بزرگ می روید، مطمئن شوید که برای جمعیت برنامه ریزی کرده اید

5- بابت آنچه خرج می کنید، بازگشت نقدی دریافت کنید

بله شما آن را درست خواندید! می‌توانید بابت هزینه‌هایی که در این جمعه سیاه خرج می‌کنید، بازگشت نقدی دریافت کنید. با استفاده از برخی از بهترین برنامه‌های بازپرداخت رایگان در تلفن هوشمند خود، می‌توانید درصدی از هزینه‌های پرداخت شده را دریافت کنید. برخی به صورت نقدی به شما پرداخت می کنند، در حالی که برخی دیگر با تخفیف، امتیاز وفاداری، پاداش، غذای رایگان و موارد دیگر به شما پرداخت می کنند.

6- برای اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی خود انتخاب کنید

بسیاری از برنامه‌های خرید تلفن همراه برای اینکه بتوانند به درستی کار کنند باید مکان شما را بدانند. برای اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی خود انتخاب کنید و می‌توانید از طریق تلفن هوشمند خود به تخفیف‌های انحصاری و پیشنهادات بازگشت نقدی دسترسی داشته باشید. شما همچنین از قابلیت‌های مبتنی بر موقعیت مکانی برنامه با معاملات شخصی‌سازی شده دقیقاً در لحظه‌ای که به آن‌ها نیاز دارید بهره می‌برید – در حالی که در نزدیکی فروشگاه‌های مورد علاقه‌تان خرید می‌کنید!

7- برندهای مورد علاقه خود را دنبال کنید

مارک های مورد علاقه خود را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید و در خبرنامه های ایمیلی ثبت نام کنید تا اولین نفری باشید که به محض انتشار معاملات انحصاری دریافت می کنید. به دنبال تخفیف‌ها و مشوق‌های ویژه در صندوق پستی و اینستاگرام، فیس‌بوک و توییتر خود باشید و معاملات را با دوستان خود به اشتراک بگذارید – شرط می‌بندیم که از شما برای این کار تشکر کنند.

8- بودجه تعیین کنید

تنظیم بودجه به اندازه کافی آسان به نظر می رسد، اما مقاومت در برابر معاملات دشوار است! از قبل تصمیم بگیرید که چقدر می خواهید خرج کنید و تمام تلاش خود را انجام دهید تا در روز به آن پایبند باشید. قبل از خرج کردن، از خود بپرسید که آیا واقعاً به آن نیاز دارید و آیا می توانید آن را بپردازید. در هر صورت در صورت تغییر نظر، رسید را نزد خود نگه دارید.

9- در وب سایت ها نگاه کنید

برای یافتن بهترین معاملات جمعه سیاه، نیازی به خرید حضوری ندارید. وب سایت های زیادی وجود دارند که تمام کارهای سخت را برای شما انجام می دهند. در وب‌سایت‌هایی مانند بهترین جمعه سیاه (مستقر در ایالات متحده) می‌توانید آگهی‌ها و معاملات را در یک مکان مرور کنید و برای هشدارهایی که می‌توانید بر اساس دسته‌بندی فیلتر کنید ثبت‌نام کنید. Money Saving Expert (مستقر در انگلستان) وب سایت عالی دیگری برای بررسی آخرین معاملات است.

ترفند های تکمیلی جمعه سیاه

1- اطلاعات کارت اعتباری خود را به روز کنید.

2- قیمت ها را از قبل چک کنید.

3- از وب سایت ها و اپلیکشن ها استفاده کنید تا سرعت خرید شما افزایش یابد.

4- قبل از خرید تعیین کنید که چقدر می خواهید خرج کنید.

5- یک لیست از آنچه می خواهید تهیه کنید.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =