ریجانا برند معروف لوازم آرایشی دارد

ریحانا به تازگی برند معروفی آرایشی را در حال تولید و فروش می باشد این برند آرایشی چند سال بود در حال تولید بود که بالاخره ریحانا توانست این برند لوازم آرایشی را  تولید و یک اسم برایش انتخاب نماید او در حال حاضر اولین محصولاتش را در استرالیا به فروش رسانده که فروش بسیار خوبی نیز داشت ریحانا در جهان هواداران بسیاری دارد و بیشتر هوادارانش به استفاده از محصولات آرایشی وی پرداختند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر برند معروف لوازم آرایش خواننده هالیوودی ریحانا را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

ریحانا، خواننده مشهور هالیوودی، مدت ها در تلاش برای تولید لاین لوازم آرایش خودش بود. او در نهایت توانست در اوایل ماه اکتبر از محصولات آرایشی خود با نام «Fenty Beauty» رونمایی کند.

او در صفحه اینستاگرام خود تصاویری از محصولات آرایشی جدیدش را که شامل سایه چشم و رژ گونه است، منتشر کرد.

ریحانا اولین محصولاتش را در سیدنی استرالیا به فروش گذاشت. این محصولات جدید برای افراد دیگر در نقاط مختلف جهان، حتی آنهایی که ساکن آمریکا هستند، از 12 اکتبر به بعد قابل خرید است.

 لوازم آرایش خواننده هالیوودی
برند معروف لوازم آرایش خواننده هالیوودی ریحانا

چیزی که افراد زیادی را جذب این محصول کرده است، رنگ های متالیک آن می باشد. این سایه ها که به «آتشین و یخی» شهرت دارند، از ترکیب رنگ های سردی چون آبی و سبز و رنگ های گرم و آتشینی چون مسی و نارنجی روشن ساخته شده اند که هم به عنوان سایه چشم و هم به عنوان هایلایتر مورد استفاده قرار می گیرد.

 لوازم آرایش خواننده هالیوودی
برند معروف لوازم آرایش خواننده هالیوودی ریحانا

شما می توانید هم مدل های پودری و هم کرمی آن را تهیه کنید.

این پالت رنگی شامل هفت رنگ بوده که مطمئنا برای خانم هایی که عاشق آرایش کردن هستند، بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

 

منبع: برترین ها

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

همچنین بخوانید