پائولو دیبالا، ستاره یوونتوس، در تلاش است تا خودش را به دیدار روز یکشنبه برابر اینتر برساند.

به گزارش “ورزش سه”، این ملی‌پوش آرژانتینی از تاریخ 26 سپتامبر (چهارم مهر) و پس از مصدومیت ماهیچه‌ای که به آن دچار شد از میادین دور بوده است.

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، پیش از این مدعی شده بود که او هنوز راه زیادی برای بازگشت به میادین در پیش دارد و باید مدت بیشتری را صرف درمان کند اما به نظر می‌رسد که شرایط این بازیکن رو به بهبود است.

امروز روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی شد که دیبالا به همراه سایر بازیکنان یوونتوس در تمرینات حاضر شده و احتمال دارد که در بازی هفته آینده برابر اینتر که روز یکشنبه در سن سیرو برگزار خواهد شد روی نیمکت یووه قرار بگیرد.

آرتور ملو که مصدوم بود نیز پیش از این در جریان پیروزی 0-1 برابر زنیت سن پترزبورگ در سومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان روی نیمکت قرار گرفته بود.

 

 

جورجو کیه‌لینی و خوان کوادرادو در روسیه به استراحت پرداختند، بنابراین انتظار می‌رود که این دو بازیکن در بازی روز یکشنبه در ترکیب اصلی به میدان بروند. فدریکو کیه‌زا و آلوارو موراتا نیز به احتمال زیاد جز بازیکنانی هستند که از ابتدای بازی از سوی آلگری به کار گرفته خواهند شد.

حتما بخوانید  زمستان داغ اروپا؛ اینجا خون به پا خواهد شد!

آدرین رابیو نیز که در جریان حضورش در اردوی تیم ملی فرانسه در لیگ ملت‌های اروپا به ویروس کرونا مبتلا شده بود همچنان قادر به بازی برای یوونتوس نیست.

بازی اینتر و یوونتوس جدای از حساسیت‌های همیشگی، اهمیت ویژه‌ای برای هر دو تیم دارد چرا که شاگردان آلگری در هر حال حاضر با 14 امتیاز از هشت بازی در رده هفتم جدول رده‌بندی ایستاده و به دنبال بهبود شرایط خود هستند.

از سوی دیگر شاگردان سیمونه اینزاگی نیز با 17 امتیاز از همین تعداد بازی در رده سوم و در فاصله هفت امتیازی ناپولی صدرنشین قرار دارند و سعی می‌کنند فاصله خود با این تیم را کمتر کنند.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.