کاهش دمای هوای تهران و بارش برف در اّبان ماه 97

بارش برف در ارتفاعات تهران و کاهش دمای هوا در دو روز آینده یکی از خبرهایی هست که باید هموطنان تهرانی به این مسئله توجه نمایند و افرادی که قصد مسافرت بین شهری در تهران دارند به صورت مجهزی آماده به سفر شده و خودروهایشان را مجهز به زنجیر چرخ نمایند تا در جاده دچار مشکل نشوند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر بارش برف و کاهش دمای هوای در ارتفاعات و شهر تهران را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

بارش برف در ارتفاعات تهران
بارش برف در ارتفاعات تهران

سازمان هواشناسی اعلام کرد طی دو روز آینده بارش باران در مناطقی از کشور ادامه دارد و در بخشی از ارتفاعات البرز و زاگرس برف می‌بارد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز در سواحل غربی دریای خزر دامنه های جنوبی البرز مرکزی و شرقی، دامنه های زاگرس شمالی، غرب و شمال غرب کشور بارش باران پیش بینی می شود.

حتما بخوانید  قیمت قطعات خودرو افزایش یافت
بارش برف در ارتفاعات تهران
بارش برف در ارتفاعات تهران

احد وظیفه افزود: فردا بارش در سواحل دریای خزر و دامنه های جنوبی البرز تداوم یافته و از بعدازظهر به تدریج از سمت شمال غرب و غرب از میزان ابرناکی و بارش کاسته می شود. در بعدازظهر فردا در مناطقی از شمال شرق کشور بارش پراکنده پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: طی روزهای دوشنبه و سه شنبه در مناطق مرتفع و کوهستانی البرز مرکزی و شرقی روز سه شنبه در البرز مرکزی و غربی و همچنین زاگرس مرکزی بارش به شکل برف و هوای مه آلود پیش بینی می شود. طی دو روز آینده سواحل غربی دریای خزر روز سه شنبه شرق خلیج فارس و روز چهارشنبه مرکز و شمال خلیج فارس مواج است.

هوای پایتخت امروز در بعضی ساعات بارش باران و وزش باد پیش بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای تهران به ترتیب ۱۵ و ۱۰ درجه سانتی گراد اعلام شده است.

بارش برف در ارتفاعات تهران
بارش برف در ارتفاعات تهران

 

منبع: خبرگزاری مهر

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 20 =