سرمربی نساجی می‌گوید ذوب آهن باب میل این تیم بازی کرده و همین مساله باعث پیروزی نساجی شده است.

به گزارش ورزش سه، ساکت الهامی در نشست خبری پس از برد مقابل ذوب آهن گفت: از دوستانی که از مازنداران به اینجا آمده‌اند تشکر می‌کنم و این برد را از شهر امام رضا به همه هواداران‌مان از راه دور هدیه می‌کنم و از بازیکنانم تشکر ویژه می‌کنم و به آنها دست مریزاد می‌گویم. واقعا امروز کاری کردند کارستان. در فشار سخت بازی های ۴-۵ روزه امروز با تمام جسارت و جنگدگی بازی کردند. تیم ذوب آهن یکی از تیم های خوب فوتبال ماست و مربی بسیار خوبی دارد و به آقای تارتار بابت تیم خوبش تبریک می‌گویم و دو تیم در جدول همسایه بودند و این سه امتیاز قطعا سه امتیاز مهمی بود و در ادامه راه به ما کمک خواهد کرد.

 

وی افزود: از مسئولین ورزشگاه امام رضا و مسئولین استان خراسان رضوی تشکر می‌کنم که مجوز بازی را دادند که اینجا بازی کنیم ولی آرزویم این است که هر چه زودتر به ورزشگاه خودمان برگردیم.

 

الهامی در خصوص بازی بیان کرد: همانطور که دیروز گفته بودم بازی بسیار تاکتیکی و پرفشار بود. شروع بازی بچه های ما مقداری آنطور که باید شروع می‌کردند شروع نکردند و ذوبی ها اوایل بازی از ما بهتر بودند و مجبور شدیم تغییر تاکتیک دادیم. از دقیقه ۳۰ به بعد بازی متعادل شد و در نیمه اول موقعیت های پراکنده ای هر دو تیم داشتند که تبدیل به گل نشد ولی در نیمه دوم ما شروع خوبی داشتیم و خیلی زودتر از حد تصور و بسیار منظم و روی کار تمرین شده گل زدیم و طبیعی بود چون جایگاهی که آنها داشتند ما گرفته بودیم یک فوتبال انتحاری بازی کردند. از این بابت خوشحالم که طوری از نظر تیمی رفتار کردیم که با احترامی که برای تیم ذوب آهن قائلم آنها را وادار کردیم باب میل ما بازی کنند و همانطور که خواستیم به دروازه ما فشار بیاورند که فوتبال مستقیم است و ما تمام ابزار این فوتبال را داشتیم و در پایان تشکر ویژه دارم و بابت این بازی خوب به بچه هایم تبریک می‌گویم و از آنها تشکر می‌کنم. زحمت را آنها کشیدند و من کمترین زحمت را داشتیم. انشاالله برای بازی سخت با تیم خوب تراکتور آماده می‌شویم.

 

سرمربی نساجی در خصوص تعویض هایش توضیح داد: ذوب آهن باب میل ما بازی کرد و ما می‌دانستیم که در نیمه دوم و بعد از گل زدن چه می‌خواهیم. کسانی که بازی کردند عالی بودند و بازیکنانی هم که تعویض شدند خیلی خوب بازی کردند و من از آنها راضی هستم.

 

او در واکنش به اینکه باشگاه نساجی خبرنگاران را به مشهد برده است، گفت: من بعنوان عضو کادرفنی دست تک تک شما را می‌بوسم و برای ما وظیفه است. شما در سرما و گرما با ما هستید و همان اندازه که ما سهم داریم در برد امروز، شما هم اندازه ما سهم دارید. این برد بزای مازنداران است همانطور که اگر می‌باختیم هم همه با هم نقش داشتیم. من هم از طرف مجموعه باشگاه به شما تبریک می‌گویم و از شما تشکر ویژه دارم. انشاالله بتوانیم برایتان جبران کنیم.

حتما بخوانید  بیگی: بد موقعی از پرسپولیس گل خوردیم

 

او با تمجید از عملکرد گروه داوری مسابقه عنوان کرد: یک تشکر ویژه هم از گروه داوری می‌کنم که واقعا برای اولین بار بود برای ما داوری می‌کرد و به جز یک صحنه که در نیمه اول فکر می‌کنم آفساید نبود و آفساید گرفتند عالی قضاوت کرد و به آنها تبریک و خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

 

الهای در واکنش به اینکه در نیمه مربیان موفق بوده بیان کرد: مهدی رفیق و عزیز من است و مثل برادر هستیم و ده سال هم اتاق بودیم و از همدیگر شناخت داریم. پارسال هم آنها بردند. این طبیعت فوتبال است. آرزوی قلبی ام این است که همه بازی هایش را ببرد. اگر بگویم که نزدیک به ۳۰ سال است با هم هستیم به گزاف نگفته‌ام. مثل برادر هستیم. می‌دانم که مهدی چه مربی توانمندی است چون کاملا روی او شناخت دارم و با افکار هم آشنا هستیم و نیمه مربیان هم طبیعی است و در هر بازی ممکن است پیش بیاید. ما پارسال در ورزشگاه خودمان باختیم و این چیزی از ارزش های مهدی کم نمی‌کند کمااینکه تیمش فوق العاده بازی کرد.

 

او همچنین در واکنش به اظهارات تارتار در خصوص بهتر بودن ذوب آهن عنوان کرد: مهدی نظرش را گفته و من هم گفتم که تیمش خوب بازی کرد ولی ما به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم. با احترامی که برای مهدی قائلم ذوب آهن همانطور که ما خواستیم بازی کرد و تیمشان هم خوب بازی کرد ولی یک موقعیت گل هم نداشتند و این طبیعی بود چون ما می‌دانستیم که چه می‌خواهیم ولی از اینکه تیم آنها بعد از گل یک فوتبال انتحاری بازی کرد قطعا اگر ما هم گل می‌خوردیم روال کار همین بود چون دو تیم همسایه بودند.

الهامی با تاکید بر خوب بودن زمین چمن در بازی امروز ادامه داد: با وجود اینکه تماشاگر هم نبود دو تیم اینجا غریب بودند و زمین چمن خوب ورزشگاه اجازه فوتبال خوب را می‌داد و خیلی خوب بازی کردیم و باز هم از مسئولین ورزشگاه و زمین تشکر می‌کنم و به نظرم این زمین یکی از دو سه زمین خوب ایران است.

 

سرمریی نساجی در واکنش به اینکه تارتار از کیفیت زمین راضی نبوده گفت: این نظر آقای تارتار است ولی من از دید خودم می‌گویم. انقدر در زمین های بد بازی کردیم که چنین زمین هایی می‌بینیم سرمان گیج می‌رود. دستشان درد نکند.

 

الهامی در پایان در پاسخ به این سوال که چرا نساجی بعد از گل اول میل به زدن گل های بعد را ندارد، گفت: بازی ها به قدری نزدیک است که شاید در این ۸-۷ هفته یک بازی می‌توانید پیدا کنید که یک تیم با اختلاف دو گل ببرد. مخصوصا تیم هایی مثل ما و ذوب که مربیانش از هم شناخت دارند و در جدول نزدیک به هم هستند. مهم ترین چیز امروز برای من سه امتیاز بازی بود که به نظرم این سه امتیاز برای نساجی شیرین تر از عسل بود.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.