رسانه های عربستانی خبر داده اند که باشگاه النصر به دنبال جذب لوکاس مورا مهاجم تاتنهام و دجانینی تاوارس بازیکن ترابزون اسپور ترکیه است.

به گزارش نیک استار، باشگاه های عربستانی که طی سالهای اخیر ستاره های بزرگی را به فوتبال کشورشان آورده اند،  این روزها به دنبال جذب بازیکنان بزرگ و صاحب نامی هستند که پس از قطعی شدن حضور موسی مارگا و اندرسون تالیسکا در فوتبال این کشور، اکنون نام هایی همچون ژردان شقیری، ماریو مانژوکیچ، آدام لیاییچ و… پیرامون تیم های عربستانی مطرح شده و جدیدترین خبر نیز، مربوط به علاقه النصر به جذب مهاجم تاتنهام است.

سلطان البقمی خبرنگار نزدیک به باشگاه النصر در توئیتر خود مدعی شد که این باشگاه از یک هفته پیش مذاکراتی را برای جذب لوکاس مورا مهاجم برزیلی تاتنهام آغاز کرده است. البقمی در ادامه نوشت مذاکرات هنوز به نتیجه ای نرسیده است و دو طرف در حال رایزنی هستند.

 

لوکاس مورا که سابقه 35 بازی ملی برای برزیل را در کارنامه دارد، در سال 2018 از پاری سن ژرمن جدا و به تاتنهام پیوست. او طی 157 دیدار برای این تیم، 32 بار موفق به گلزنی شد و 19 بار نیز پاس گل داد. این مهاجم 28 ساله تا سال 2024 با اسپرز قرارداد دارد و قیمت او در سایت ترانسفرمارکت 22 میلیون یورو ارزش گذاری شده است.

همچنین وب سایت گل نیز در خبری اعلام کرد که النصری ها مذاکرات برای جذب دجانینی تاوارس مهاجم اهل کیپ ورد ترابزون اسپور را آغاز کرده اند. دجانینی که در زمان حضور برانکو ایوانکوویچ در الاهلی عربستان حضور داشت، در 31 دیداری که برای ترابزون اسپور به میدان رفته است، 9 بار گلزنی کرده و 2 بار هم پاس گل داده است.

 

طبق اعلام سایت گل، النصر حاضر است برای پرداخت هزینه این انتقال، 8 میلیون یورو به ترابزون اسپور پرداخت کند. این بازیکن تا سال 2023 با این باشگاه ترکیه ای قرارداد دارد و باید دید نتیجه مذاکرات دو طرف به کجا خواهد انجامید.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.