گفته می‌شود که ژاوی به سران باشگاه السد برای جانشینی‌اش، هم تیمی سابق خود یعنی خاویر ماسکرانو را پیشنهاد داده است.

به گزارش “ورزش سه”، بعد از کش و قوس‌های فراوانی که وجود داشت نهایتاً باشگاه السد قطر رضایت خود را برای جدایی ژاوی هرناندز اعلام کرد و این سرمربی جوان بعد از چند سال دوباره به نوکمپ بازگشت تا این بار هدایت بارسلونا را بر عهده بگیرد.

 

 

 

 

اما به نظر می رسد به دلیل رابطه بسیار نزدیکی بین ژاوی و سران باشگاه السد وجود داشت، او باید در انتخاب جانشین خود نیز به آنها کمک می کرد. در همین راستا گزارش ها حاکی از آن است که ژاوی در مذاکراتی که با محمد بن آل ثانی داشته خاویر ماسکرانو را به عنوان گزینه ای مناسب برای جانشینی‌اش در السد پیشنهاد داده است.

 

در واقع ژاوی به سران باشگاه قطری تاکید کرده که هم تیمی سابقش از شخصیتی قوی برخوردار است و سبک ماسکرانو نیز شباهت زیادی به خودش دارد. از طرف دیگر این طور به نظر می‌آید که ماسکرانو در ژانویه به دنبال تجربه یک چالش جدید است و حضور در باشگاه السد و فوتبال آسیا می‌تواند انتخاب جذابی برای این ستاره سابق بارسلونا باشد.

حتما بخوانید  دو نیروی کمکی بزرگ برای ژاوی در کوپا دل ری

 

 

 

 

البته گفته می شود که مالک باشگاه السد از توصیه های ژاوی به شکل کامل قانع نشده و به همین دلیل همچنان انتخاب جانشین او در هاله ای از ابهام قرار دارد. با این همه ماسکرانو که اکنون در فدراسیون فوتبال آرژانتین فعالیت می‌کند به دنبال یک چالش جدید است و به نظر می‌رسد که در صورت تمایل باشگاه السد، آنها مشکلی برای انتخاب او به عنوان سرمربی جدیدشان نخواهند داشت.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + یازده =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.