سازمان لیگ تاکید کرد دیدار تیم‌های نساجی و آلومینیوم در ورزشگاه شهدای ساری برگزار می‌شود.

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال نساجی در حالی لیگ بیست و یکم را پشت سر می‌گذارد که بخاطر تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی، نمی‌تواند در قائم‌شهر بازی کند و بخاطر همین مجبور به انجام دیدارهای خانگی‌اش در شهر ساری از ابتدای فصل شده ولی قرار بود محل میزبانی نساجی دوباره دچار تغییر شود.

باشگاه نساجی عنوان کرده بود قصد دارد مسابقه هفته هشتم خود مقابل شهرخودرو که میزبان بود را در مشهد برگزار کند که این اتفاق نیفتاد و آنها در ساری بازی کردند و حالا این اتفاق در دیدار این هفته نساجی نیز افتاده است.

حتما بخوانید  فرار سریع شریفات برای صدرنشینی(عکس)

 

در حالی که از قبل مشخص بود شورای تامین شهر مشهد اجازه برگزاری بازی در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد را به نساجی و حتی تیم شهرخودرو نمی‌دهد، اما سازمان لیگ طی یک هفته اخیر محل برگزاری بازی نساجی- آلومینیوم را اعلام نکرده بود که امروز این کار را انجام داد.

 

سازمان لیگ در فاصله تنها سه روز مانده به شروع مسابقه نساجی و آلومینیوم در هفته دهم لیگ برتر، اعلام کرد بازی این دو تیم از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدای ساری برگزار می‌شود.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − یک =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.