اعدام 9 مرد متجاوز شیرازی در ملاعام

اعدام 9 مرد متجاوز که به صورت گروهی به یک زن تجاوز نموده بودند 31 شهریور در ملاعام اعدام شدند این مردهای وحشی و شیطان صفت یک زن بی گناه را به یک باغ در حومه شیراز برده و مورد تجاوز و آزار جنسی قرار دادند پلیس شیراز تاکید کرد هر کسی نظم جامعه را به هم زنند اعدام خواهد شد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر اعدام 9 مرد متجاوز شیرازی در ملاعام به جرم تجاوز به یک زن را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

اعدام 9 مرد متجاوز شیرازی
اعدام 9 مرد متجاوز شیرازی

۹ متجاوز به عنف که در اقدام مجرمانه خود پس از ورود به عنف، شبانه به باغ ویلایی در اطراف یکی از شهرستان‌های استان فارس یک زن را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند؛ صبح امروز شنبه در شیراز به دار مجازات آویخته شدند.

حکم این محکومان در شعبه ۳ دادگاه کیفری یک استان فارس صادر و پس از آن در شعبه ۲۹ دیوان عالی کشور مورد تأیید قرار گرفت.

اتهامات این افراد پس از تکمیل تحقیقات و بررسی های لازم محرز شد و هر ۹ متجاوز ابتدا در دادگاه کیفری یک استان به حد شرعی اعدام محکوم شدند که پس از فرجام خواهی متهمان و تأیید رأی در دیوان عالی کشور و صدور استیذان توسط معاون اول قوه قضائیه صبح امروز در زندان عادل آباد شیراز اجرا شد.

گفتنی است پیش از این رئیس کل دادگستری استان فارس در جمع خبرنگاران ضمن اعلام اسامی این محکومان از قطعی شدن حکم اعدام آنان در دیوان عالی کشور خبر داده و بر برخورد جدی و قاطع در چارچوب قانون با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه تأکید کرده بود.

 

منبع: سایت نیک استار

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 13 =

همچنین بخوانید
فارس نوشت: دادستان عمومی و انقلاب تهران به دنبال بازدیدهای مستمر خود، این بار به همراه هیات قضایی ۱۲۵ نفره به ندامتگاه تهران بزرگ رفت و ضمن استماع درخواست‌های مددجویان به صورت چهره به چهره با آن‌ها دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.