مهاجم گلزن نساجی از آنچه که آن را فحاشی می‌داند بسیار عصبانی است.

به گزارش ورزش سه، کریم اسلامی پس از تساوی نساجی مقابل آلومینیوم اظهار داشت: بازی سختی بود اما فکر می‌کنم تیم حریف خوشحال شد که با مساوی از زمین بیرون رفت و فکر می‌کنم اندازه سه امتیاز به آنها چسبید.

 

وی در واکنش به گلزنی در این بازی گفت: نتیجه تلاش بچه هاست.

 

اسلامی در خصوص صحبت هایی که با داور چهارم بازی داشت توضیح داد: داور چهارم کنار خودش فحش می‌دادند و می‌شنید و به روی خودش نمی‌آورد. به درست یا اشتباه بودن پنالتی کاری ندارم، من هم اشتباه می‌کنم و داورها هم اشتباه می‌کنند و طبیعی است ولی اینکه کنار داور خط و داور چهارم و داور اول فحش می‌دهند و می‌شنود خیلی جای تعجب دارد. امیدوارم که داور خط امشب راحت بخوابد.

 

حتما بخوانید  جنگ تن به تن در ساری؛ شرحی از دو ساعت درگیری!

مهاجم نساجی درباره درگیری های لفظی زیادی که بین بازیکنان دو تیم وجود داشت، عنوان کرد: فوتبال است و این اتفاقات رخ می‌دهد.

 

اسلامی در پایان در مورد عملکرد خوب خودش در ده هفته لیگ بیان کرد: تلاش بچه هاست. ما جلو هستیم و باید گل بزنیم و وظیفه‌مان است. امسال من نوک بازی می‌کنم و پارسال کنار بازی می‌کردم. خدا را شکر نلاش بچه هاست و ما هم کارمان گل زدن است.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + هفت =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.