عکس خنده دار ارژنگ امیرفضلی با آرایش خنده دار زنانه

ارژنگ امیرفضلی به تازگی در سریال هشتگ خاله سوسکه در حال بازیگری می باشد گریم خنده دار ارژنگ امیر فضلی توجه بسیاری از هواداران و رسانه های خبری را به خود جلب نموده است کارگردان این سریال طنز محمدمسلمی می باشد ارژنگ امیر فضلی همیشه در سریال های طنز بازیگری نموده است در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر ارژنگ امیرفضلی با آرایش زنانه بسیار خنده دار را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

پدر ارژنگ امیر فضلی

حسین امیرفضلی متولد 1299 در تهران و درگذشت 1370 در تهران است.
حسین امیرفضلی مشهور به «هوشنگ امیرفضلی»، فعالیت هنری خود را با بازیگری تئاتر در سال 1322 آغاز و همزمان در رادیو نیز از پرکارترین هنرمندان بود.

ارژنگ امیرفضلی بازیگر و کارگردان ایرانی است. او بیشتر به‌عنوان یک کمدین شناخته شده‌است. او پسر حسین امیرفضلی است.

 

 ارژنگ امیرفضلی
عکس ارژنگ امیرفضلی

گریم جدید ارژنگ امیرفضلی در سریال هشتگ خاله سوسکه

ارژنگ امیرفضلی با انتشار این عکس نوشت:

همین الان بصورت خیلی جدی در حال انجام کار سریال هشتک خاله سوسکه قراره بصورت سی دی بیاد تو بقالیا و سوپریا – کارگردان؛ محمد مسلمی.

تهیه کننده؛حسن مصطفوی

د ض؛ توی سرما و نداشتن لباس گرم بدلیل نوع گریم و لباس مجبورم کرد اختراع کنم و این اختراع رو در خدمت شما عزیزان هم میگذارم، شما میتوانید از زیر شلواری بعنوان کلاه و شالگردن همزمان استفاده کنید. قابل شما رو نداشت.

تصاویری از ارژنگ امیرفضلی

 ارژنگ امیرفضلی
گریم ارژنگ امیرفضلی در هشتگ خاله سوسکه

از مهمترین آثار وی می توان به «الو الو من جوجوام» (مرضیه برومند)، «جنگجوی پیروز» (مجتبی راعی)، «مربای شیرین» (مرضیه برومند)، «شارلاتان» (آرش معیریان)، «شام عروسی» (ابراهیم وحیدزاده)، «اخراجی ها» (مسعود ده نمکی)، «اخراجی ها2» (مسعود ده نمکی)، «محاکمه در خیابان» (مسعود کیمیایی) و «افراطی ها» (جهانگیر جهانگیری) اشاره کرد. وی درباره حادثه ای می گوید که بعد از گذشت سال های سال هنوز گاهی تکرار آن آزارش می دهد.

 ارژنگ امیرفضلی
عکس جدید ارژنگ امیرفضلی
 ارژنگ امیرفضلی
ارژنگ امیرفضلی و بنفشه روشن

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − نه =