ایرنا نوشت: معاون فرهنگی و رفاهی سازمان نظام پرستاری با تشریح عملکرد حوزه فرهنگی، رفاهی و دانشجویی سازمان نظام پرستاری در ایام هفته گرامیداشت پرستار، تسهیلات رفاهی که در این هفته به پرستاران ارائه می شود، را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا از سازمان نظام پرستاری، کورش نادری گفت: در حوزه فرهنگی برنامه هایی به مناسبت هفته پرستار(۱۷ تا ۲۳ آذر) برگزار می‌شود، در دست اجراست. از جمله چاپ کتاب خاطرات پرستاری. در جشنواره فرهنگی پیشین خاطراتی از سوی پرستاران با موضوعیت کرونا ارسال شد که این خاطرات در قالب کتاب خاطرات پرستاری به چاپ رسیده و در روز پرستار از آن رونمایی خواهد شد.

وی یادآور شد: تابلوهای خوشنویسی با موضوع پرستاری نیز توسط یکی از اساتید جلیل القدر خوش نویسی تهیه شده است و نمایشگاهی از این آثار نفیس در هفته پرستار برپا خواهد شد. همچنین کتابچه ای از  این آثار تهیه و  برای هیات مدیره های سراسر کشور ارسال می‌شود.

معاون فرهنگی و رفاهی سازمان نظام پرستاری با اشاره به سایر برنامه های فرهنگی هفته پرستار گفت: چهار مسابقه فرهنگی با موضوع عکاسی، فیلم و نماهنگ، پرستار وطن یعنی …؟ و پشت نویسی لباس پرستاران در این ایام برگزار می شود و به برگزیدگان این مسابقه هدایایی اهدا می شود.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه های فرهنگی هفته پرستار، برپایی ایستگاه پایش سلامت است، عنوان کرد: در سه ایستگاه پرتردد تئاتر شهر، امام خمینی(ره) و دروازه شمیران ایستگاه های پایش سلامت با حضور پرستاران از ساعت ۱۰ تا ۱۴ بر پا می شود.

نادری با اشاره تفاهم نامه های که در حوزه رفاهی منعقد شده نیز گفت: بهره مندی از امکانات صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت در خصوص اقامت و اسکان پرستاران در خزر آباد در شرف اقدام است همچنین خرید نقدی با تخفیف ویژه یا خرید به صورت چکی از محصولات اسنوا، دوو و بوست که هر سه زیر مجموعه شرکت یاسیان نوین نیز نهایی شده است.

پرداخت هزینه های مسافرت به صورت قسطی
معاون فرهنگی و رفاهی سازمان نظام پرستاری افزود: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته تفاهم همکاری با معین گردشگری ملت است. بر این اساس اعضای سازمان می توانند از طریق این شرکت کارت های اعتباری سفر دریافت کنند و از خدمات پرواز، اقامت و رستوران ها در داخل و خارج کشور بهره مند شوند و پس از یک ماه تنفس اقساط آن را پرداخت کنند.

نادری گفت: طبق قرارداد با جامعه مهمانپذیران تهران اعضای سازمان نظام پرستاری می توانند از چهار مهمانپذیر در رده هتل با تخفیف ۲۵ درصدی  در تهران بهره مند شوند.

حتما بخوانید  دستور رئیسی برای تسریع در اجرای یک آیین‌نامه

خرید فرش و موکت با تخفیف
وی ادامه داد: جهت رفاه حال پرستاران با اتحادیه فرش و موکت نیز مذاکراتی صورت گرفته است و بنا شد ۱۱ مجموعه از فرش فروشان به پرستاران به مدت دو ماه تخفیف هایی را ارائه کنند.

خدمات ویژه فروشگاه رفاه به پرستاران
نادری افزود: همچنین فروشگاه های زنجیره ای رفاه نیز خدماتی از جمله تخفیف ۵.۵ درصدی مازاد بر تخفیفات خود، ارائه هدایایی به ۴۰ نفر از پرستاران نمونه و تخصیص ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات با چهار درصد سود و بازپرداخت ۱۲ ماهه جهت خرید کالای ایرانی برای پرستاران در نظر گرفته است. 

معاون فرهنگی و رفاهی سازمان نظام پرستاری خاطر نشان کرد: از دیگر اقدامات رفاهی می توان به انعقاد تفاهمنامه با گروه «تخفیف با من» اشاره کرد. پرستاران از طریق یک لینک می توانند در این مجموعه ثبت نام و از تخفیفات گروهی که در سراسر کشور وجود دارد استفاده کنند. همچنین مجموعه تفریحی تله کابین توچال نیز بنا شد از ۱۸ تا ۲۳ آذر به پرستاران عضو سازمان نظام پرستاری با ارائه کارت نظام ۳۰ درصد تخفیف تا ایستگاه پنج توچال بدهد. 

وی با اشاره سایر خدمات رفاهی در هفته پرستار تصریح کرد: شرکت تسکو نیز در راستای تکریم و نکوداشت پرستاران به مدت چهار روز ۲۰ درصد تخفیف در نظر گرفته است. همچنین پرستاران می توانند از فرش توس مشهد نیز به صورت نقد یا اقساط خرید کنند.

نادری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه دانشجویی عنوان کرد: در حوزه دانشجویی نیز به مناسبت روز دانشجو جشن ملی برگزار شد و مسابقات متعددی نیز در این ایام برای دانشجویان تدارک داده شد. 

معاون فرهنگی و رفاهی سازمان نظام پرستاری در خصوص تخفیفات بیمه ای نیز گفت: بیمه پیشگامان نظام سلامت نیز در راستای ارج نهادن به حسن همکاری هیات مدیره های نظام پرستاری طرف قرارداد بن های تخفیف بیمه عمر و سرمایه گذاری، آتش سوزی و بیمه مسئولیت حرفه ای در نظر گرفته که مهلت این بن ها تا پایان سال جاری بوده و تمدید نخواهد شد.

۲۳۵۲۳۵

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 7 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.